Reklaam sulgub sekundi pärast

GRETE KLEINI JA Brigitte Susanne Hundi Instagrami kohta tehti analüüs

Blogija Mari-Leen Albers võttis mõni aeg tagasi ette eksperimendi, mille raames ostis ta 20 dollari eest oma Instagrami kontole 1000 tuhat jälgijat juurde. Sellest lähtuvalt tekkis tal aga küsimus: kuidas saada aru, kas inimene on oma Instagrami kontole jälgijaid ostnud või mitte ning analüüsi tegi ta huvi pärast ka Grete Kleini ning Brigitte Susanne Hundi Instagrami kontodele. 

Blogija Mari-Leen Albers võttis mõni aeg tagasi ette eksperimendi, mille raames ostis ta 20 dollari eest oma Instagrami kontole tuhat jälgijat juurde. Sellest lähtuvalt tekkis tal aga küsimus: kuidas saada aru, kas inimene on oma Instagrami kontole jälgijaid ostnud või mitte ning analüüsi tegi ta huvi pärast ka Grete Kleini ning Brigitte Susanne Hundi Instagrami kontodele. 

Brigitte Instagrami kontol on 31 800 jälgijat ning Gretel 82 200 jälgijat. 

Mari-Leen Albers kirjutab järgmiselt: "Teate, kuidas saab kõige lihtsamalt aru, kas kontol on päris jälgijad või ostetud jälgijad? See on lihtne. Umbes 5-10% jälgijatest laigivad tavaliselt pilte. Ehk siis, kui sul on 1000 jälgijat, peaks piltidel olema keskmiselt 50-100 laiki. 2000 jälgija puhul 100-200 laiki. 3000 jälgija puhul 150-300. 4000 puhul 200-400. Kui sul on 5000 jälgijat, peaks piltidel olema keskmiselt 250-500 laiki; 10 000 jälgijat = 500-1000 laiki jne. Iga kasutaja engagement range’i saab ka teatud sotsiaalmeedia äppidega kontrollida.

Sama kehtib näiteks Brigitte ja Grete kohta, kuigi Gretel on jälgijaid kordades rohkem, on Brigitte engagement kordades parem. Samas like'ide arv näitab selgelt, et ostetud kasutajaid neil pole."

Seega analüüsi tulemusena selgub, et Grete ja Brigitte ei ole kumbki endale jälgijaid ostnud ning Brigitte kontol on aktiivsem suhtlus.

Loe täispikka postitust Marimelli blogist siin