HÄMMASTAV RAHA: UKU SUVISTE sai naistelt paraja üllatuse

10 kommentaari
HÄMMASTAV RAHA: UKU SUVISTE sai naistelt paraja üllatuse

Sel nädalal, 9. -13. jaanuarini kestab põnev sotsiaalkampaania “Kohtle teenindajat nagu staari”, kus lisaks Grete Kleinile tegi kaasa ka Uku Suviste, kes neljapäeval oma klienditeenindaja oskusi näitas ja sellega üsnagi kopsaka rahasumma jootraha näol teenis. Grete Kleinist ligi kolm korda rohkem tippi teenida on märkimisväärne summa!

Sel nädalal, 9. -13. jaanuarini kestab põnev sotsiaalkampaania “Kohtle teenindajat nagu staari”, kus lisaks Grete Kleinile tegi kaasa ka Uku Suviste, kes neljapäeval oma klienditeenindaja oskusi näitas ja sellega üsnagi kopsaka rahasumma jootraha näol teenis. Grete Kleinist ligi kolm korda rohkem tippi teenida on märkimisväärne summa!

Uku tõdeb, et tema jaoks sujus päev klienditeenindajana igati mõnusalt. “Mulle väga meeldis, tööpäev möödus sujuvalt ja ilma viperusteta. Võib tunduda, et kohvikuteenindaja lihtsalt annab valiku, mida süüa, toob toidud lauda ja võtab selle eest pärast raha, aga tegelikult loob ta väga suure osa söögikoha mainest ja atmosfäärist,” rääkis Uku Suviste. „Teenindaja töö on mõnes mõttes sarnane artisti tööga – lisaks sellele, et laulad ja mängid pilli, on see vahetu suhtlus inimestega.”

Grete teenis klienditeenindajana 22 eurot jootraha, ent Uku trumpas selle korralikult üle, teenides lausa 64 eurot. Nagu piltidelt näha võib, siis just naised olid tulnud Ukut vaatama ja temalt kohvi koos koogitükikesega tellima. Üheks põhjuseks on kindlasti ka see, et Uku esitas tööpäeva lõpus külastajate ja kohvikutöötajate rõõmuks kitarri saatel oma Eesti Laulu võistlusloo “Supernatural”. 

Kusjuures Uku on klienditeenindusega varemgi kokku puutunud ja isegi kummalise apsaka teinud. “Olen kord aastaid tagasi asendanud klienditeenindajat restoranis. Tookord viisin ühele kliendile, kes oli tellinud söögiks püreesupi, kogemata lusika asemel noa ja kahvli. Olukord lahenes minu vabanduse ja sõbraliku huumoriga,” naerab Uku, kes võtab igat väljakutset tõsiselt.

“Väga head teenindajad on aktiivsed, nad ei ole otseselt pealetükkivad, aga pingutavad väga selle nimel, et klient saaks, mida otsib. Nii kaua, kui meile veel seda aega on antud, kus klienditeenindajaks on robotite asemel inimesed, võib töötaja mõned korrad ikka eksida. See ei võta ka kliendil tükki küljest ära, kui ta teenindajale midagi meelde peab tuletama. Eesti klienditeeninduse tase on praegusel ajal üldiselt päris hea. Selle põhjuseks on ühest küljest see, et ühiskond on muutunud vabamaks ja lahtisemaks ning teisest küljest ka konkurents,” kommenteerib Uku.