Kuidas Brigita Murutar endale seksikad kõhulihased sai? PILT

19 kommentaari
Kuidas Brigita Murutar endale seksikad kõhulihased sai? PILT

Paljud naised unistavad saledamast taljejoonest, ja et rannahooaeg on peagi käes, siis kõikvõimalikud kasulikud nipid, kuidas end paremasse vormi viia, kuluvad marjaks ära. Lauljatar ja Kanal 2 ilmatüdruk Brigita Murutar postitas hiljuti oma Instagrami kontole hämmastava foto oma praegusest füüsilisest vormist – selle naise kõhulihased teevad ikka kadedaks küll, aga seda ainult heas mõttes. Uurisime Brigita käest, millise trenni ja toitumiskavaga tal sellised kõhulihased saada õnnestus!

Paljud naised unistavad saledamast taljejoonest, ja et rannahooaeg on peagi käes, siis kõikvõimalikud kasulikud nipid, kuidas end paremasse vormi viia, kuluvad marjaks ära. Lauljatar ja Kanal 2 ilmatüdruk Brigita Murutar postitas hiljuti oma Instagrami kontole hämmastava foto oma praegusest füüsilisest vormist – selle naise kõhulihased teevad ikka kadedaks küll, aga seda ainult heas mõttes.

Uurisime Brigita käest, millise trenni ja toitumiskavaga tal sellised kõhulihased saada õnnestus!

Brigita tunnistab, et näljutamisega ta ei tegele, küll aga üritab ta tervislikku joont hoida. “Teen kuus korda nädalas trenni ja seda kindla eesmärgiga, nimelt soovin järgmistel triatloni võistlustel paremaid tulemusi saavutada. Minu treeningkava on koostanud Ain-Alar Juhanson ning trennid, mida ma siis igal nädalal teen, on järgnevad: kaks korda nädalas on üldfüüsilised trennid, mis kestavad kaks tundi ning koosnevad jooksmisest ja ujumisest või rattasõidust. Ilusa ilmaga sõidan väljas, aga praegune kliima pole selleks just kõige sobilikum. Lisaks teen aeroobset trenni – pikamaajooksud või matkad,” kirjeldab Brigita.

Mis aga toitumisse puutub, siis näiteks saia pole ta viimased kaks aastat üldse söönud. Sellegipoolest tuleb ka Brigital vahel ette nõrkusehoogusid ning just maiustused on need, mida ta endale vahel ikka lubab. “Kui ma tõesti tahan šokolaadi või midagi muud head, siis ma ei keela seda endale, aga üldiselt üritan magusa söömist piirata,” tõdeb Brigita.

Päeva kõige olulisemaks toidukorraks on hommikusöök, õhtul sööb Brigita aga tagasihoidlikult. “Hommikusööki söön nii palju, kui hing ihaldab, lõuna peab olema korralik soe toit ja õhtuti söön ideaalis värsket salatit, olenevalt tujust lisandub sellele ka kana- või kalaliha. Kuna nii minu kui ka paljude teiste noorte päevad kujunevad enamasti väga pikaks, on mul vahepaladena lubatud erinevad puu- ja juurviljad ehk siis sisuliselt midagi tervislikku. Ja muidugi joon ma palju vett ning teed,” tõdeb Brigita.

Praeguse vormi saavutamisega on Brigita aasta aega vaeva näinud, sellele eelnes aga pikem treeningpaus. “Ma ei teinud siin vahepeal aasta aega trenni ja täpselt sama kaua võttis mul aega, et kõhulihased saada. Võtsin kogu protsesse rahulikult ning alustasin treeningutega järk-järgult. Alguses oli see üpriski raske, aga eks iga algus ongi raske. Kokkuvõttes oli mul kindel eesmärk ja ma ei andnud alla isegi hetkeks mitte. Treenin samamoodi edasi ja eks näis, mis edasi saab,” muigab Brigita, kes näeb tõepoolest suurepärane välja.

Karin Karu