Nicole Richie, kelle ehtebränd House of Harlow 1960 hakkas hiljuti müüma ka rõivaid ning kotte, ütleb, et ei tasuks olla ühegi brändi ori. Nicole Richie, kelle ehtebränd House of Harlow 1960 hakkas hiljuti müüma ka rõivaid ning kotte, ütleb, et ei tasuks olla ühegi brändi ori."Julgustan kõiki kandma just neid asju, mis neile meeldivad. Ärge jälgige trende, kandke seda, mis teile sobib ning mugav on... Sest naine on kõige ilusam siis, kui ta tunneb ennast mugavalt ja enesekindlalt," rääkis Nicole veebilehele Glamour.com.Kaunis disainer räägib, et ka tema enda stiil on n-ö seinast seina. "Ei ole ainult nii, et ostan boheemlaslikke rõivaid. Mis hetkel meeldib ning sobib, selle ostan ning kombineerin juba varasemalt soetatud rõivastega," räägib Nicole ja lisab: "Oma loomingus arvestan ka sellega, et inimesed võivad soovida seda millegagi miksida. Ma ei eelda, et inimesed kannaksid House of Harlow'd pealaest jalatallani."Autor: Helena-Reet Ennet
Kelly Sildaru — FOTO: Kelly Sildaru/Instagram Keha ja vaim FOTO: KELLY SILDARU teeb teadliku lõunasöögivalikuga naistele silmad ette
Perit Muuga uus kollektsioon "Mesimagus" — FOTO: Siiri Kumari Ilu ja mood KUTSE Perit Muuga uue kollektsiooni “Mesimagus” esitlusele
Dagmar Oja — FOTO: Dagmar Oja/Instagram Keha ja vaim “MA OLEN NII ÕNNELIK ja tänulik ja vaba.” Elu parimas vormis Dagmar Oja saavutas oma eesmärgi
Huawei Watch Fit 3 — FOTO: Huawei Sisuturundus KOGEMUS: Huawei Watch Fit 3 – arvatust lihtsam ja mugavam
— FOTO: Nordenbeauty.ee Sisuturundus Telenägu Anneli Lahe: „Ma tahtsin vaadata, et kas ma nädalaga saan selle seeliku luku kinni! Sain!“