MÄNGI JA VÕIDA UUS PARFÜÜM Armand Basi Scent of Kiss

Lisa kommentaar
MÄNGI JA VÕIDA UUS PARFÜÜM Armand Basi Scent of Kiss

Suudlused võivad olla sõbralikud, kirglikud, hellitavad, põgus puudutus huultel või pikk suudlus. Suudlused põletavad kaks kuni kuus kalorit minutis, selles osaleb 34 näolihast ja 112 posturaalset lihast.

Me teame suudlemisest kõike! Välja on arvutatud isegi see, kui palju aega me kulutame suudlemisele läbi elu: keskmiselt 1,209,600 sekundit, mis on võrdne 336 tunni või 14 päevaga. Vastavalt Iirimaal läbi viidud uuringutele kallutab 80 protsenti paaridest suudeldes pea paremale. 

Armand Basi on tabanud armusuudluse lõhna, mis avab ühtaegu nii paradiisi kui põrgu uksed. See aroom on püütud huulepulgakujulisse pudelisse, mis on võrgutamise ja naiselikkuse sümbol. Armand Basi bränd asutati 1987. aastal, mil avati Badalona tootmisüksus, aga nimi on moemaailmas tuntud juba 1944. aastast. Bränd laieneb uute tarbijateni oma lõbusate ja ikooniliste toodetega, mis kõnetavad modernses keeles.

Uut parfüümi iseloomustavad puuviljalised, mahlased ja hõrgud lilled – see on ideaalne lõhnatulemus, tugevdamaks noore naise plahvatavat ja virgutavat sensuaalsust.

Küsimusele “Kuidas lõhnab suudlus?” vastab Armand Basi parfüümiga Scent of Kiss. Olivier Pescheux on loonud lihtsa ja peene koosluse puuviljalistest tipunootidest (õun, maasikas, greipfruut, pirn) ja lillelisest südamest (roos, jasmiin, apelsini- ja virsikuõied). Scent of Kiss aroom tuleb alusnootidest, mis mängib võrgutuse (patšuli ja sandalipuu) ja õrnusega (vanilje ja seedripuu).  

Pudel on huulepulgakujuline, mis on kõige naiselikum ja väljendusrikkam ese üldse. Huulepulga avamis- ja sulgemismehhanismi jäljendava põhjaga läikiv, must, silindriline konteiner sisaldab hinnalist tualettvett. Selle pudeli alaosal on Armand Basi reljefne märk. Teiselt poolt seisab silindri ühel küljel parfüümi nimi Scent of Kiss veidi ebaühtlases kirjas – nagu oleks huulepulgaga kirjutatud. Spreimehhanismi peitev kork meenutab ilutoodet – huulepulka, mida kasutavad paljud naised vanuses 9 kuni 90. Päeva jooksul “süüakse” 70 protsenti huulepulgast: keskmiselt kilo naise kohta tema eluajal. Ülejäänud antakse edasi sellele, keda ta armastab suudelda.

Kui soovid võita selle erilise flakooniga parfüümi (50 ml) endale, vasta järgmistele küsimustele. 

Võitja loosime välja 15. aprillil.