5 soovitust stressist vabanemiseks

1) Võtke ette üks asi korraga. Tehke seda mõttega ning süvenenult. Nautige seda. Mitut asja korraga suudavad teha vaid arvutid. Kui võtate ette mitu asja korraga, ei suuda te ühtegi neist hästi ära teha. See ajab omakorda vihale ning tekitab stressi. Selline viis elamiseks on väga kurnav, parem tehke alati ühte asja korraga ning nautige seda.

kadri@buduaar.ee


1) Võtke ette üks asi korraga. Tehke seda mõttega ning süvenenult. Nautige seda. Mitut asja korraga suudavad teha vaid arvutid. Kui võtate ette mitu asja korraga, ei suuda te ühtegi neist hästi ära teha. See ajab omakorda vihale ning tekitab stressi. Selline viis elamiseks on väga kurnav, parem tehke alati ühte asja korraga ning nautige seda.


2) ärge püüdke kõiges teistega võistelda! Tänapäeval püüame võistelda kõigiga ja kõiges. Tahame olla teistest parem ning ei anna kunagi alla. Tahame esimesena omada uusi asju, tahame oma lapsed panna parimatesse lasteaedadesse, tahame olla kiirem, seksikam, targem jne. Kogu meie päev koosnebki stressirohkest võistlemisest. Enamus nendest võistlemistest on tegelikult täiesti mõtetud. Võistleme ainult hirmust teistest tahapoole jääda. Püüdke olla kõigest sellest üle ning märkate, et teie elus on palju vähem stressi.


3) Visake iga päev midagi minema. üheks stressi põhjuseks võib olla see, et teie korteris on liiga palju üleliigseid asju. Olge realistid, kui te ei kasuta iialgi mõnd asja, siis visake see minema. Kui teete iga päev nii, leiate varsti, et teie kodu on ilus ja avar ning ära visatud üleliigse träniga, on teie elamisest lahkunud ka negatiivne energia. Mida rohkem ruumi, seda vähe stressi.


4) ärge seadke endale ajalisi piire. Kui te ei tea kaua teil mõne tegevuse läbiviimiseks läheb, ärge seadke endale selleks mingeid ajalisi limiite. Kui te neid täita ei suuda, muutute enda peale vihaseks.


5) Püüdke elust rohkem võtta. Kui võtate midagi ette, tehke seda hingega. Tihti jätame märkamatta, kui rahuldav mõni tegevus olla võib. Püüdke leida iga tegevuse juures nauditav pool ning keskenduge ainult sellele.