Erinevad aeroobikastiilid

Erinevaid aeroobikastiile on tänaseks välja töötatud väga palju. Vastavalt sellele, millisele treeningtunni osale (aeroobne osa või lihastreening) on asetatud põhirõhk ja milline on tunni sisu, tuleneb ka selle treeningu nimetus

Buduaar.ee


Erinevaid aeroobikastiile on tänaseks välja töötatud väga palju. Vastavalt sellele, millisele treeningtunni osale (aeroobne osa või lihastreening) on asetatud põhirõhk ja milline on tunni sisu, tuleneb ka selle treeningu nimetus.


LOW IMPACT– madala koormusega aeroobikatund, mis on üles ehitatud erinevatel kõnni- ja sammukombinatsioonidel. Nimetetud tunnis ei kasutata jooksu ja hüplemisi. Kerge koormuse tõttu on tund soovitatav algajatele ja ülekaalulistele. Aeroobikahuvilistele, kes alles spordipisiku saanud, sobib tund suurepäraselt, kuna tempo on aeglane ning võimaldab teha kõiki harjutusi korralikult kaasa. Samas õpitakse selgeks aeroobika põhisammud, mida hiljem oskuslikult raskemates kombinatsioonides kasutatakse.


HI IMPACT- vastupidiselt eelnevale stiilile on kõne all olev suure koormusega aeroobikatund. Selle tunni aeroobne osa koosneb jooksu- ja hüplemisharjutustest. Treening sobib väga hea sportliku ettevalmistusega inimestele, kuna koormab liigeseid. Tehes hüplevaid harjutusi, saavad suure koormuse liigesed ja kiireneb pulsisagedus. Seetõttu ei soovitata hi impactâ