Näolihaste trenn- särava ja noore näonaha saladus

Näolihaste trenn- särava ja noore näonaha saladus

Sinu keha on kaunis ja tänulik, kui käid regulaarselt end spordisaalis või jooksurajal treenimas. Samamoodi võiks tervisest ja värskusest särada sinu nahk! Kui soovid vältida kottis silmaaluseid ja loppis välimust, treeni oma näolihaseid nagu oma kehagi! 

Sinu keha on kaunis ja tänulik, kui käid regulaarselt end spordisaalis või jooksurajal treenimas. Samamoodi võiks tervisest ja värskusest särada sinu nahk! Kui soovid vältida kottis silmaaluseid ja loppis välimust, treeni oma näolihaseid nagu oma kehagi

 

Enne alustamist 

Erinevalt kehalihastest on näolihased kinnitunud otse naha külge. Seepärast on nende treenimise tulemus eriti selgelt näha. Näo- ja kaelalihaste treenimine ergutab hapnikuringlust, vabastab pingetest ja annab nahale tervisliku kuma. Enne alustamist jäta meelde, et vältida tuleks naha ülemäärast venitamist harjutuste ajal. Selleks niisuta nahka kreemi või õliga. Harjutusi korda just nii palju, kui pead vajalikuks. Väike hoiatus – ära tee neid harjutusi kellegi teise silme all, kui sa just jõllitavaid pilke ei armasta!

 

Silmad

 

See harjutus treenib lihast, mis avab ja suleb su silmalaugusid. Selle treenimiseks aseta sõrmeotsad silmakoopa välimiste luusarnade peale (otse naerukurdude kohal) /pilt1/. Pinguta silmalihaseid, kuni silm on peaaegu kinni, kuid ära kasuta põselihaseid. Kissita mõni hetk silmi ja lõdvesta seejärel lihaseid. 

Tee esimest harjutust vaheldumisi teisega. Aseta oma kolme keskmise sõrme otsad oma meelekohale ja tõmba nahk õrnalt tagasi. /Pilt2/ Pane silmad kõvasti kinni. Hoia asendit mõned hetked, seejärel lase nahk lahti ja ava silmad. Ajapikku aitab see harjutus sul jagu saada silmaümbruse kottidest.

 

 

Põsed

Toonuses lihased põskede all muudavad su välimuse nooruslikuks! Aseta nimetissõrmed kummalegi ninaküljele lihastele, mis aitavad sul nina kirtsutada. /pilt3/ Vajuta tugevamini ja proovi nina kirtsutada, samal ajal katsu sõrmedega ninakirtsutamist takistada. Nende lihaste treenimine aitab võidelda kortsude vastu, mis jooksevad nina juures suurnurkadeni. Põselihaste treenimiseks on veel teinegi lihtne harjutus. Aseta kolme keskmise sõrme otsad keset põski ja suru põsesarnade

peale. /pilt4/ Naerata nii, et lihased, mida tunned oma käe all, tõmbuvad kokku. Samal ajal katsu silmalihaseid lõdvestada ja nendega mitte kaasa aidata. Hoia asendit mõned sekundid ja seejärel lõdvesta.

 

Suu

See väike harjutus toniseerib lihaseid suu ümber ja muudab sinu huuled visuaalselt täidlasemaks. Aseta puhtad nimetissõrmed suunurkadesse ja tõmba kergelt – umbes sentimeetri jagu. /pilt5/ Hoia sõrmi samas asendis ja proovi musisuud teha. Justkui tõmbaksid huultega sõrmi teineteise poole. Prundita huuli nii kõvasti kui saad, samal ajal sõrmedega vastupanu osutades. Hoia asendit paar sekundit ja lase seejärel lahti.

 

Lõug

See harjutus treenib lihaseid sinu kaela eespoolel ja lõuas ning aitab võidelda lõualotiga. Pigista huuled peeneks kriipsuks ja langeta lõuga aeglaselt, samal ajal huuli tihedasti koos hoides. Paigal tuleb hoida ka oma pead.

 

Kael

Need harjutused mõjuvad samuti lõuajoonele ja eeskaelale. Istu sirgelt, aja pea kuklasse ja vaata lage. Hoia oma huuled koos, kuid tee liialdatult mälumisliigutusi. Nii, et sa tõesti tunneksid oma kaela ja lõuga töötamas. Teise harjutuse jaoks võta sisse samasugune asend, kuid suru keel suulae vastu. Hoia keelt paigas, langeta oma lõuga allapoole kaela suunas. Hoia asendit mõned hetked ja seejärel lõdvesta.

 

 

 

Otsaesine

See harjutus aitab hästi otsaesise kortsude vastu. Kui sa ei suuda oma kõrvu koos peanahaga liigutada, siis võib see harjutus tunduda alguses võimatu. Kui järjekindlalt proovida, on peanaha liigutamine täiesti omandatav. Harjutus käib nii – kergita oma kulme, hoia neid hetk ja seejärel langeta. Nüüd proovi oma kõrvu tahapoole liigutada. Selleks tõmbuvad su pea tagapoolel asuvad lihased kokku. Hoia sekund ja lõdvesta. Jätka nii paljude kordustega kulmude ja kõrvade vaheldumisi liigutamist kui soovid.

 

Ole järjekindel!

Tee harjutus regulaarselt, justkui käiksid trennis. Need harjutused nõuavad püsivust, kuid paari kuu pärast võid märgata, kuid su näojooned on selgemad, nahk pinguldunum ja säravam. Inimesed hakkavad küsima, kas oled lasknud endaga “midagi teha“. Kõik, mida vajad, on vaid 15 minutit harjutustele pühendumist päevas!

Buduaar Shopping
Modell: Maarja