Reklaam sulgub sekundi pärast

Agent Provocateur’i reklaamnäoks jälle Kate Moss

Juba teist korda on supermodell Kate Moss luksusliku pesufirma Agent Provocateur'i modelliks. Seekord kannab Kate seksikatel reklaamplakatitel pruuditeemalist pesukollektsiooni. Kampaania toimub üllatavalt õigel ajal, sest just nüüd sosistavad kurjad keeled ja kuulutavad kõmuajakirjad, et ka modellil endal on suvel plaanis abielluda...  Kollektsioon sisaldab lisaks pesule ka näiteks pitsist silmaklappe ning babydoll öökleidikesi.

Juba teist korda on supermodell Kate Moss luksusliku pesufirma Agent Provocateur'i modelliks. Seekord kannab Kate seksikatel reklaamplakatitel pruuditeemalist pesukollektsiooni. Kampaania toimub üllatavalt õigel ajal, sest just nüüd sosistavad kurjad keeled ja kuulutavad kõmuajakirjad, et ka modellil endal on suvel plaanis abielluda...  Kollektsioon sisaldab lisaks pesule ka näiteks pitsist silmaklappe ning babydoll öökleidikesi.

Kate (34) teatas pressile, et Agent Provocateur on kõige seksikam pesubränd, mida ta teab. Modell lisas, et armastab, kuidas Provocateur pöörab suurt tähelepanu just detailidele. 

Nagu Agent Provocateur’il kombeks, on lisaks reklaamiplakatitele valminud ka kollektsiooni promovad videoklipid. On kuus lühikest klippi, mis kannavad nime „The Happiest Day Of Her Life“.

Luksusmärgi Agent Provocateur’i rajasid Joseph Corré ja Serena Rees. Corré, muide, on kuulsa briti moedisaineri Vivienne Westwood’i poeg ning Sex Pistols’i eksmänedžer. Bränd on kuulus eelkõige selle poolest, et on väljastanud küllaltki vastuolulisi ja kõmutekitavaid reklaame, nagu näiteks klipp Kylie Minogue’ga, mida saab vaadata SIIT.

Pesufirma on palju populaarsust kogunud kuulsuste seas ning staaride kasutamine reklaamikampaaniates pole brändi jaoks midagi ennekuulmatut. Lisaks pesule on firmal ka omanimelised parfüümid, millest esimene tuli müüki juba 2006. aastal.

All galeriis saab näha killukesi Kate Mossi eelmisest kampaaniast.

/Liisa Ennuste/

[gallery ids="1844649,1844653,1844658"]