Bastioni moemaja laieneb uue kaubamärgiga Beself Inglismaale

9 kommentaari
Bastioni moemaja laieneb uue kaubamärgiga Beself Inglismaale

Beself on esimene Eestis loodud rõivabränd, mis on toodetud nii Eesti kui Inglismaa turule, suunatud noorele, iseteadvale, trendikale, kvaliteedist lugupidavale naisele. Beself’i kaubamärgi esitlus ja moeshow toimub Tallinna lennujaamas 2. märtsil, et suunduda edasi Londonisse. Tallinna  lennujaamas toimub moeshow reaalselt esimest korda, kuid see sobib hästi kokku Beselfi kontseptsiooniga – Flying Away – Elus edasi! 

Beself on esimene Eestis loodud rõiva-bränd, mis on toodetud nii Eesti kui Ing-lismaa turule, suunatud noorele, ise-teadvale, trendikale, kvaliteedist lugu-pidavale naisele. Beself’i kaubamärgi esitlus ja moeshow toimub Tallinna lennujaamas 2. märtsil, et suunduda edasi Londonisse. Tallinna  lennujaamas toimub moeshow reaalselt esimest korda, kuid see sobib hästi kokku Beself’i kontseptsiooniga – Flying Away – Elus edasi! 

Veebruari alguses sõlmiti leping Londoni ühe juhtiva PR firmaga Bright Light PR, kes hakkab esindama Beself’i kaubamärki Inglismaal. Beself on üks esimesi Eesti moebrände, kelle eestvedajatel on avanenud võimalus selline leping sõlmida ja esimesed Inglismaa meelelahutusvaldkonnas tuntud inimesed riietatakse Beself’i kaubamärki märtsi keskel. 

Kristiina Heinmets Aigro, moeshow peakorraldaja ja Bastioni loovjuhi sõnul on kogu show ja detailid inspireeritud Eestimaast ja Inglismaast. Bastionil on väga hea meel teha koostööd uue moebrändi Beself’i lansseerimisel Eestimaa ühe vanima ja tähtsaima ettevõttega nagu EMT. Hetkel on kahe ettevõtte sloganiks Elus Edasi, ehk mõlemad ettevõtted laienevad Eestist kaugemale ja teevad seda väga edukalt. Bastioni ja EMT soov on jätkata koostööd mitme projekti raames ja propageerida positiivset ellusuhtumist ajal, kus edu saavutamine ei ole enam nii lihtne kui mõned aastad tagasi. 

Beself’i omapäraks on ekstravagantne väljapaistev disain ja silmatorkavad puhtad värvid. Beself’i peadisainer Triinu Jõhve on kirjeldanud oma kollektsiooni põhijooni järgmiselt: põhirõhk on  neutraalsetel  värvidel. Eelistatud on julgelõikelised klassikalised kostüümid kontorirõivasteks, värvilised vallatud kokteilikleidid ning suur valik huvitava disainiga pluuse ning vihmamantleid. Beself’i kõige olulisem prioriteet on vankumatu kvaliteet nii disainis, konstruktsioonis kui õmblemises. Rõhku pannakse materjalidele, et need oleksid  kergesti hooldatavad ja kauakestvad. Beself toodetakse ideest teostuseni siin, Tallinna kesklinnas, mis võimaldab pret-a-porter moebrändile lisada palju haut couture´i detaile nagu drapeeringud, voldid, satsid, vööd, erilõikelised kraed ehk ühesõnaga – taskukohane luksus. 

Liis Leidla, Beself’i brändi manageri arvates on Beself rohkem kui ainult uus naiste rõivamärk. See on ellusuhtumine, see on elustiil. Beself vastandub kiirmoele kui ühekordsele tarbimiskultuurile, mille käigus ostetakse tooteid, mõtlemata eesmärkidele ega tagajärgedele. Beself propageerib intelligentseid ostuotsuseid, mis aitaksid naisel oma garderoobi rohkem väärtust luua.

Beself’i üleminekukollektsioon on olnud Bastioni poodides saadaval juba 2011. aasta septembrist. Oktoobris muudeti poodide kontseptsioon, et eraldada kahte moebrändi  Bastion & Beself. Viimase poole aasta jooksul on Beself väga hästi vastu võetud mitmete Eesti tuntud naiste poolt, proua Evelin Ilves, Urve Palo, Ingrid Tõniste, Kristiina Heinmets-Aigro, Mairit Saluveer, Gerli Padar, Heli Mets, Annika Urm.

 

 

Buduaar.ee