Maailmakuulus moebränd Gucci tõi turule uue päikeseprillide kollektsiooni, mis on disainitud moemaja loomingulise juhi Frida Giannini poolt, ning kannab nime „GUCCI EYEWEB“Kollektsioon on suunatud nooremale digitaalsele generatsioonile, kes on ümbritsetud kõikvõimaliku sotsiaalse meediaga - MySpace, Facebook, Twitter, YouTube jne. Samaaegselt kollektsiooni turuletoomisega lõi Gianni ka sotsiaalse micro- internetilehe www.guccieyeweb.com , kus külastajatel on võimalik üleslaadida pilte endast või sõpradest. Veebilehe peamine eripära seisneb silmatorkavas 3D päikeseprillide kujutises, mis pöörleb 90 kraadi ja peegeldab külastajate poolt üleslaetud pilte. Gucci eyeweb kollektsioon on saadaval kõigis Gucci kauplustes üle maailma ning www.gucci.com internetipoes. Mari Ojasaar [gallery ids="1940580,1940588"]
Mees ja naine — FOTO: 123rf.com Suhted ja seks TOP 3: KAVALAD trikid, mida mehed naiste vallutamiseks kasutavad
Reet Härmat ja Brigitte Susanne Hunt — FOTO: Erakogu Buduaari sõnumid Brigitte Susanne Hunt avaldab oma kaalulanguse nipid ja numbrid
kasvuhoone — FOTO: 1A.ee Sisuturundus Kasulik juhis: kuidas valida kasvuhoone, mis sobib rõdule või katuseaeda?
Mis on psühhobiootikumid ja miks sa peaksid neist teadma? — FOTO: Serenita Sisuturundus Mis on psühhobiootikumid ja miks sa peaksid neist teadma?