Gucci teeb koostööd UNICEF’iga

Ka kõik heategijad, kes kunagi midagi Gucci’st ostnud ei ole, hakkavad seda brändi vaikselt fännama. Nimelt toetab Gucci uus kollektsioon UNICEF’i.

Ka kõik heategijad, kes kunagi midagi Gucci’st ostnud ei ole, hakkavad seda brändi vaikselt fännama. Nimelt toetab Gucci uus kollektsioon UNICEF’i.

Gucci minevik seoses heategevuse ning loomakaitsega pole nii helge. Eelmisel kevadel sattus bränd PETA loomakaitsjate halba nimekirja, paisates müüki hülgenahast saapad. Kuid Gucci võttis aktiviste kuulda ning kohutaval kombel valmistatud saapad võeti müügist ära. Seejärel hakkas Gucci sponsoreerima UNICEF’i. See sponsorlus tegi aktivistid skeptiliseks, sest tundus vaid kergemeelne proov liigutada publiku südant ning parandada mainet. Kuid siiski, Gucci annetab iga uue kollektsiooni eseme pealt 25% UNICEF’ile. Gucci eksklusiivsete toodete pealt on üks neljandik ära anda küll väga helde, arvavad samas teised asjatundjad. Neid tooteid, nüüd tuntud “Tattoo Heart Campaign” nime all, reklaamib popstaar Rihanna.

Galeriis pilt ühest reklaamfotost ning Rihannast Gucci moe-show‘d jälgimas Milano moenädalal.

Liisa Ennuste