Reklaam sulgub sekundi pärast

Harrods testib meie meeli

4. veebruarist kuni 28. märtsini on kõik Londoni luksusliku kaubamaja Harrodsi kliendid välja kutsutud poodi uuel moel kogema. Selle perioodi nimi on „Meeled“("Senses") ja kõiki kliente julgustatakse vaatama, katsuma, nuusutama, maitsma ja muusikat kuulama. Tuntud muusikakuraatorid Nathan Jones ja Dominic Drew kooskõlastavad heliefektid meie meeltega. Raske mõista? Ühesõnaga näiteks meeste riideosakonna märksõnaks on „uus auto“ ning kuulda võib mootoripõrinat, autouste kinni panemist ja lahti tegemist ning akende üles-all laskmist.

Projekti raames esitletakse Manish Aurora loodud veidi kumavat, hõõguvat tumedat kleiti. See kleit kuulus brändi 2008 aasta kevadsuvisesse kollektsiooni. Kleidis on kasutatud erilisi mustreid, hõõguv ilme on loodud Swarovski kivikestega. Natura Bisse seevastu tõi turule uue Magnetteraapia(Mineral Magnetic Therapy), mis aitab puhastada nahka ning taastada tasakaalu keha ja hinge vahel. Tegemist on siiski mitte mingi ulmelise masina, vaid kreemiga. Sama firma analoogse toote Black Diamond Magic'u kohta saab uurida SIIT.  Tegemist on teemanttolmu sisaldava kvaliteetse näokreemiga.

Meeli testib ka Dior'i uus L'Or de Vie taastav silmakreem ning The Aroma Co, kes on mööda kaubamaja laiali jaganud erinevaid lõhnu, et taaselustada meie mälestusi. Naiste kingaosakonnas võib tunda näiteks vanilli- ja šokolaadiaroome.

Samal ajal katavad kaubamaja seinu Guido Daniele pildid. Tegu on itaallasest kunstnikuga, kelle näitus tutvustab meile kehamaalinguid. Erilised on fotod selle poolest, et kujutatud on inimkätt, millele on antud maalingutega looma kuju. Oma ebatavalist ja uuenduslikku kunsti tutvustab mees isiklikult Harrodsis. Kes veel märganud ei ole, siis pildil olev gepard ei ole midagi muud kui rusikasse surutud käsi.

Sellist huvitavat projekti ootab siis Harrodsi kaubamaja meid uudistama. Kampaania kohta saab pikemalt lugeda SIIT.


/Liisa E/