Jõulumuinasjutu esimene peatükk kirjuta koos Goldtime’iga

Jõulumuinasjutu esimene peatükk kirjuta koos Goldtime’iga

Loen ja imestan, kuulan ja imestan veelgi enam. Mis on juhtunud inimeste oskusega nautida jõule ja pühadeperioodi?
Kummaline ja kummastama panev.
Lugeda erinevatest meediaväljaannetest, kuidas käib pidev kurtmine selle üle, et jõulud on muutunud või lausa muudetud liiga kommertslikuks.

Selline kriitikatulv on ära rikkumas kogu  kinkimise ülla idee ja pühademeeleolu. Kingitused on olnud läbi erinevate aegade ja ajastute ikka sama tähendusega, näitamaks poolehoidu, heldust, sõprust, tänulikkust, tähelepanelikkust ja tihtilugu nii kaunite väärtuste puhul  kulutuse suurusest ei hoolita. Sageli jääb kõlama mõte, et aasta-aastalt lähevad jõulukingid järjest kallimaks ja ootused kingituste suhtes järjest kõrgemateks.
Kas tõeline põhjus on aga tegelikult ka rahalises väljaminekus või selle seletuse taha on veel midagi peidetud, mida esmapilgul ei suudagi tuvastada? Kui “jah”- siis mis see võiks olla? Ehk on tegemist mõttelaiskuse ja kiire elutempo mixiga. Kindlasti ei meelita paljusid kauplusi külastama pühadeeelne sigin-sagin ja tormlemine ning küünarnukitunne järjekordades. Nii mõnigi tunneb, et ei suuda ehk enam lähedasi erakordsete, originaalsete, ainukordsete, unikaalsete kingiideedega üllatada.

Vähem tähtsaks ei saa pidada ka finantsilist kulu. Kui me võtaksime endale hetke ja mõtleksime rahulikult, analüüsiksime aasta kulusid siis ehk selles taustsüsteemis ei tundugi detsembri väljaminekud nii meeletud. Olgem ausad, kindlasti oleme jooksva aasta jooksul teinud päris mitu emotsiooniostu, millega koju jõudes juba tõdeme, et pole nagu  “see” ja leiame sellele koha sügaval kapinurgas.

Kui nüüd lähtuda kinkimise kaunist ideest, siis see peaks oleme meie aus väljendus oma kallite sõprade, perekonna ja lähedaste vastu tuntud tunnetest. See aga eeldab, et oleksime ka eelnevate kuude jooksul süvenenud  meie enda ümber toimuvasse, märganud  kallima jutus ehk vihjet või siirast vaimustust millestki. Usun, et me kõik oleme vahel vaimustunud imepisikestest, lihtsatest asjadest. Niisiis, püüdkem meenutada jutuajamisi oma lähedastega ja ehk meenub teile miski, mis aitaks teil teha jõulukingituste valikuid.

Milliseid soovitusi teiega veel jagada?

Usun, et kõige pädevamad juhtnöörid saan anda nn omast valdkonnast ehk siis juveelimaailmast, mis on alati maagiline ning luksuslik.
Fantastiline kullasära ja stiilne hõbedakuma. Kuigi see maailm hurmab ja tekitab lausa kerget peapööritust, oleks vahel ju meeldiv, kui keegi ulataks abistava käe, et ümbritseva fooniga kooskõla saavutada.
Seda siis, kui püüate täiendada isiklikku ehtekollektsiooni või kui soovite kellelegi väga erilisele inimesele kingitust valida.
Esmane nõuanne oleks see, et lähtuge konkreetse isiku isikupärast, individuaalsusest. Iseloomuga ehe nõuab sama kirglikult tulist kandjat.  Liig julge ehe aga domineerib ega harmoneeru lihtsuse elegantsiga.
Tegelikult kooskõla ehte ja tema kandja vahel on peenekoeline, inspireeriv flirt. Juveelitooted on meie isiksust paljastavad delikaatsed detailid. Neid kinkides suhtuge temaatikasse peene tunnetusega ja väga hoolikalt.
Loodan, et ei hirmutanud ära kedagi kerge psühhoanalüütilise lähenemisega. Pigem usun, et  kõik me oleme võimelised päästma ülla kinkimisidee läbi ausa tahte, kui vaid leiaksime aega süüvida oma kallite inimeste soovidesse ja nende kordumatusse isiksusse.
Ideaalseid vihjeid saame jälgides, mis püüab kallima pilku vaateakendel ning milliseid stiile ja suundi järgivad ehted, mis juba olemas.
Goldtime juveelikaupluste valik annab võimaluse avastada kõige sobivamad materjalid, disaini ja vormi, mis iseloomustab just Teie või Teie kallite inimeste isiksust ja olemust.
Goldtime kauplustes, nii ehete- kui ka käekellade laias sortimendis, kohtuvad klassika, traditsioonid, uudsus, loomingulisus ning innovatiivsus. Sellest lähtuvalt saame ka väga erinevaid hinnaklasse oma klintidele pakkuda. Hinnaklassi variatsioonid on tõesti alates 100 eek (näiteks hõbekõrvarõngad) vääringust kuni  100 000-ni (Breitling käekellad).
Niisiis kannab iga ehe eneses emotsioone ja alati polegi rahaline väärtus kõige olulisem, pigem zest, ja kui kingisaaja tunneb ära ehtes iseenda, siis olete Teie teinud ainuõige valiku ja see muudab jõulud kindlasti meeldejäävaks. Kuid mitte ainult jõulud, vaid ka kõik ülejäänud päevad, mil see inimene otsustab just Teie kingitud ehet kanda.

Kokkuvõttes, kõik saab alguse meie kujutlusvõimest. Laskem loominguline vaim lendu ja usaldage oste tehes oma “kõhutunnet” ja instinkte.
Peamine on mitte suhtuda valikutesse üleolevalt ja mõttelaisalt, sest emotsioon, millega te kingituse ostate, on ka kingitusesaajale tajutav.

Kaunist jõuluaega,

Teie Goldtime

www.goldtime.ee