Reklaam sulgub sekundi pärast

Karl Lagerfeld ja kollane helkurvest

Jah, see, keda te näete on maailmakuulus moelooja Karl Lagerfeld ning, veelkord jah, see, mida ta oma tavalise riietuse peal kannab, on neoonkollane helkurvest. See hindamatu foto on Karli viis paluda prantsuse kodanikel olla liikluses veidigi ettevaatlikumad. See on moeloojast väga tore anda ka enda panus liiklusohutusse ja helgesse tulevikku.

Jah, see, keda te näete on maailmakuulus moelooja Karl Lagerfeld ning, veelkord jah, see, mida ta oma tavalise riietuse peal kannab, on neoonkollane helkurvest. See hindamatu foto on Karli viis paluda prantsuse kodanikel olla liikluses veidigi ettevaatlikumad. See on moeloojast väga tore anda ka enda panus liiklusohutusse ja helgesse tulevikku.

Foto on pärit prantsuse liiklusohutust propageerivalt kampaanialt. Ning alates esimesest juulist on erkkollane vest ja punane helkurkolmnurk kohustuslikud kõigile juhtidele ja jalgratturitele Prantsusmaal. Kampaania lööklauseks on „See on kollane, see on kole, see ei sobi mitte millegagi kokku, kuid see võib päästa su elu.“

See on lausa hämmastav! Rahvas ei suuda ära oodata päeva, mil me märkame Karli väljumas autost kandes oma uut kollast helkurvesti. Või hoopis päeva, mil kihutame mõnes Prantsuse maakohas ja silmame hiigelsuurt kollase vestiga Karl Lagerfeldi reklaamplakatit. See vaatepilt võib meid samuti liiklusohtlikult ehmatada.

/Liisa Ennuste/