Reklaam sulgub sekundi pärast

Kohe müügil H&M spetsiaalne kollektsioon

Kuulsate disainerite või staaridega koostöö tegemine ei ole H&M'i jaoks mitte midagi uut. Seljataga väga edukad koostööd näiteks Madonna, Roberto Cavalli ja Stella McCartney'ga, suundus H&M otse maailmakuulsa moebrändi Comme des Garçons ukse taha.

Kuulsate disainerite või staaridega koostöö tegemine ei ole H&M'i jaoks mitte midagi uut. Seljataga väga edukad koostööd näiteks Madonna, Roberto Cavalli ja Stella McCartney'ga, suundus H&M otse maailmakuulsa moebrändi Comme des Garçons ukse taha.

Sel neljapäeval, 13 novembril, näeb kollektsioon ilmavalgust kõigis H&M kauplustes. Vaadates tagasi eelnevatele kuulsatele kollekstioonidele, tasuks suurtel fännidel juba end järjekorda hakata seadma, sest Stella McCartney kollektsioon müüdi läbi juba paari tunniga.

Seekord tegeleb H&M sellega, et enamus Comme des Garçons fännid saaksid oma ihaldatud kollekstioonist mõne riideeseme soetada. Nimelt saab üks inimene osta kollekstioonist maksimaalselt kaks eset. Seega saab igaüks osta ükskõik millise eseme kollekstioonist, kuid mitte üle kahe. Hea on uus reegel selle poolest, et igal ühel on parem šanss soetada oma lemmikese, isegi juhul kui aovalgel poesabasse ei minda.

Negatiivne külg on aga see, et üks inimene ei saa šopata näiteks veel oma kolme sõbra jaoks. Seega ei saa kahjuks kedagi enda eest poodi "võitlema" saata, vaid peab ise end kohale ajama. Galeriis pilte Comme des Garçons kollektsiooni eelvaadetest ning pilte brändi loomingust.

Liisa Ennuste

[gallery ids="1870638,1870642,1870649,1870656,1870663,1870668,1870675,1870680,1870687,1870694"]