Kõige ebatavalisem viis reklaamida sülearvuteid?

Kõige ebatavalisem viis reklaamida sülearvuteid?

Kui satute New Yorgi moenädala ajal Manhattanile ning märkad moekaid ja üleslöödud naisi, kes liiguvad nagu robotid ning kasutavad suhtlemiseks vaid väikeseid stiilseid sülearvuteid, siis ärge olge väga sokeeritud , sest tegu on vaid uutsorti Sony reklaamkampaaniaga.

Kui satute New Yorgi moenädala ajal Manhattanisse ning märkate moekaid ja üleslöödud naisi, kes liiguvad nagu robotid ning kasutavad suhtlemiseks vaid väikeseid stiilseid sülearvuteid, siis ärge olge väga šokeeritud, sest tegu on vaid uutsorti Sony reklaamkampaaniaga.

See on üks osa Sony moenädala reklaamkampaaniast, et tekitada moepubliku seas kõmu uue toote – stiilse väikese laptop’i ümber. Palgatud modellid ja tantsijad jalutavad ringi Manhattani piirkonnas ning kannavad riideid kuuelt erinevalt disainerilt – nende hulgas Elise Overland ja Cushnie et Ochs.

Modellid esitlevad vaid pisikese ridiküli-suuruseid sülearvuteid, hinnavahemikus 900-1500 dollarit. Sony mänedžer Ken Byers selgitab ebatavalist kampaaniat järgmiselt: “Me soovime, et inimesed uuele tootele tõeliselt reageeriksid… Ka kohtades, kus nad eales ei eeldaks Sony näha, nagu näiteks Lower East Side’il.”

Modellide ülesannes on 5-7 tundi jalutada tänavatel, peatuda kohvikutes ja restoranides ning võtta välja oma Sony Vaio laptop’id ning asuda sõpradega Internetis vestlema ning Facebook’i profiile vaatama. Sony plaanib kõike ka jäädvustada – modellidest pilte ja videosid teha ning need hiljem Youtube’i ja Flick’isse laadida. Seega ootame huviga, kui edukaks kampaania osutub!

/Liisa Ennuste/