Reklaam sulgub sekundi pärast

Kristiine Keskuses toimub Eesti suurim sooduskampaania

Kristiine Kaubanduskeskuses toimub 5.-9. novembrini „Täismaja“ sooduskampaania, mis hõlmab esmakordselt Eestis 130 poodi ning pakkumisi autodest korteriteni. Kristiine Kaubanduskeskuse turundusjuhi Kaidi Lauri sõnul on Kristiine Keskus kaubanduskeskus, mitte kaubamaja, mis võimaldab mõnede odavate tooteartiklite asemel välja panna 130 poe kokku tuhandeid erihinnaga pakkumisi.

Kristiine Kaubanduskeskuses toimub 5.-9. novembrini „Täismaja“ sooduskampaania, mis hõlmab esmakordselt Eestis 130 poodi ning pakkumisi autodest korteriteni. 

Kristiine Kaubanduskeskuse turundusjuhi Kaidi Lauri sõnul on Kristiine Keskus kaubanduskeskus, mitte kaubamaja, mis võimaldab mõnede odavate tooteartiklite asemel välja panna 130 poe kokku tuhandeid erihinnaga pakkumisi. „Meie eesmärk ei ole tekitada inimestes tunnet, et ta peab toote saamiseks võitlema. Paljude poodide kampaaniasse kaasamine hoiab eeldatavasti ära ka rüseluse ning pikad järjekorrad,“ ütles Laur.

Kaidi Lauri sõnul erineb algav kampaania senistest peale pakkumiste arvu ka sisu poolest. „Novembri alguseks on Kristiine poodidesse jõudnud enamus sügis-talvistest kollektsioonidest ning head pakkumised hõlmavad peamiselt kaasaegset moekaupa, mitte ainult spetsiaalselt ostukampaania jaoks tellitud tooted,“ lisas Laur.

„Täismaja“ kampaania ajal on paljud tooted oluliselt soodsamad. Teatud ostuga saab kauba peale kaasa isegi auto. Kampaania ajal toimuvad ka näitused, seminarid, oksjon, Segway’de ralli ja palju muud meelelahutust.

1999. aastal avatud Kristiine Keskus on Eesti üks esimesi suuri kaubanduskeskuseid, kus on tänaseks koha leidnud kokku juba üle 130 kaupluse ja teenindusasutuse. Keskust külastab päevas keskmiselt rohkem kui 20 000 inimest.

Kohtume Kristiines!