Kuidas ma 3 nädalaga bikiinivormi sain

Kuidas ma 3 nädalaga bikiinivormi sain

Kui sul on kolm nädalat puhkusereisini, millest peab saama sinu uue elu algus, kuid bikiinides peegli ette astudes vaatab sealt vastu keegi pisut vormist väljas naine, kes vähegi napima riietusega end ebakindlalt tunneb, siis mida sa ette võtad? Kas jätad puhkusereisile minemata? Või hakkad end näljutama, mis vähendab küll petlikult vööümbermõõtu, kuid ei tee su nahka ilusamaks ega taga pikaajalist tulemust? Või hakkad hullumeelselt treenima, mis võtab kogu vaba aja ja energia? Õnneks on elus nii, et kui sul on valida nii mitme halva variandi vahel, siis peab olema kuskil veel üks variant – see, mis sulle ideaalselt sobib.

Kui sul on kolm nädalat puhkusereisini, millest peab saama sinu uue elu algus, kuid bikiinides peegli ette astudes vaatab sealt vastu keegi pisut vormist väljas naine, kes vähegi napima riietusega end ebakindlalt tunneb, siis mida ette võtad? Kas jätad puhkusereisile minemata? Või hakkad end näljutama, mis vähendab küll petlikult vööümbermõõtu, kuid ei tee su nahka ilusamaks ega taga pikaajalist tulemust? Või hakkad hullumeelselt treenima, mis võtab kogu vaba aja ja energia? Õnneks on elus nii, et kui sul on valida nii mitme halva variandi vahel, siis peab olema kuskil veel üks variant – see, mis sulle ideaalselt sobib.

Kõik on kättevõtmise asi
Pean tunnistama, et pärast lapse sündi ei leia ma enam aega enda eest hoolitsemiseks ja seetõttu pole enam ka spordiga tegelenud – see võtab liiga palju aega. Eks ettekäändeid on palju, aga need kehtivad vaid selle hetkeni, kui oled kindlalt otsustanud, et tahad ennast muuta. Olen kiire elutempoga üksikema, kes tõuseb hommikul kell 7, viib lapse lasteaeda, tormab seejärel tööle ning kui kell saab viis, on mul täpselt poolteist tundi vaba aega enda jaoks, enne kui pean lapsele lasteaeda järgi minema.
Ma pole häirivalt paks, aga istuv töö ja sünnitusjärgne elustiilimuutus olid mu vöökohale ja tuharatele liigse polstri tekitanud. Nüüd otsustasin, et aitab – ma pean oma endise vormi taastama, et kas või mõni aasta end nappides bikiinides hästi tunda, enne kui selleks liiga vana olen. Kaalusin erinevaid treenimise võimalusi, aga arvestades minu piiratud aega iseendale, ei ole neid kuigi palju. Otsisin midagi sellist, mis oleks hästi tulemuslik, kuid kulutaks vähe aega. Usute või mitte, aga selgus, et minu lemmiktrenni saab teha massaažilaual lebades.

Kui täiesti aus olla, siis esialgu ei osanud ma Ultratone biostimulatsiooni protseduurilt midagi loota. Kuulsin Ultratone iluprotseduuride reklaami, mis lubas kiiresti keha trimmida, uurisin nende veebilehte ja otsustasin ühe korra proovida. Kui on kolm nädalat aega rannavormi saamiseks, siis haarad kinni igast õlekõrrest. Minu õlekõrs osutus parimaks lahenduseks – kiire tulemus minimaalse ajakuluga.

Mina laman teki all, aga lihased teevad trenni!
Mina, kes ma pole ammu trennis käinud, ei osanud arvatagi, kui nõrgaks mu lihased jäänud on ja kui oluline on ilusa keha saavutamisel lihaste toonus. Võiks öelda, et Ultratone on laisa naise trenn, sest selleks, et kaks korda lühema aja jooksul põletada kaks korda rohkem kaloreid ja treenida kaks korda efektiivsemalt lihaseid, ei pea sa mitte midagi muud tegema, kui massaažilaual lebama. See kõik on teaduslikult uuritud ning inimkehale väga loomulik ja tõhus. Sind ei ohusta vigastused, sa ei tunne end pärast trenni kurnatuna ning sa ei higista. See on väga oluline, sest pärast trenni pesemine, juuste kuivatamine, keha kreemitamine ja meikimine röövib minu niigi vähesest vabast ajast liiga suure osa.
Iluprotseduur on väga lihtne ja mugav – kehale kinnitatakse probleemsetesse kohtadesse palju elektroode ning väljaõpetatud spetsialist suunab Ultratone iluseadmest sinu kehasse õige tugevusega impulsi, mis tekitab vastavalt valitud programmile lihaste kokkutõmbeid ja surinat. Erinevad kehapiirkonnad (näiteks kõht, reied, tuharad) vajavad erineva tugevusega koormust ja seda kõike saab reguleerida. Pooletunnine sooja teki alla treenimine möödus kiiresti, sest neiu, kes mind teenindas, osutus mitte ainult biostimulatsiooni spetsialistiks, vaid jagas mulle ka näpunäiteid, mida peaksin veel oma elustiili juures muutma, et tulemus mind rahuldaks. Loomulikult ei olnud mulle üllatuseks, et ükski iluprotseduur ega menüümuutus üksi ei aita kiiret tulemust saavutada. Kõik peab olema tasakaalus – nii füüsiline koormus, toitumine kui ka puhkus ja taastumine. Pärast esimest iluprotseduuri olin oma otsuse teinud. Soetasin 12 korra biostimulatsiooni iluprotseduuride paketi, mis oli soodsam ja kuhu sai juurde võtta ka biostimulatsiooni näole ning ultraheli ühele probleemipiirkonnale, milleks minu puhul on tselluliit tuharatel. Enne reisi jõudsin teha 10 protseduuri ning nüüd, puhkuselt tulnuna, olen otsustanud, et hakkan oma vormi hoidma ja luban endale vähemalt ühe laisa, aga ilusa naise trenni nädalas.  

Mariti tegevusplaan: kolme nädalaga supervormi
3 korda nädalas Ultratone iluprotseduurid
2-3 korda nädalas kiirkõnd (iga kord 45 minutit)
uued aga lihtsad toitumisreeglid:
* vähemalt 2 liitrit vett päevas
* korralik hommikusöök (varem ei söönud üldse)
* sama suured toiduportsjonid, aga uued proportsioonid – minu reegel, et iga söögikord peab sisaldama vähemalt 50% värsket toitu
* viimane õhtusöök kell 19
Tulemus: 3 nädalaga –4 kg ning prink treenitud keha, silmanähtavalt vähem tselluliiti

Pean siinjuures rõhutama, et see pole mitte toitumisspetsialisti või eratreeneri paika pandud plaan, vaid usaldasin oma sisetunnet ja tegin endale ise sellise plaani, mida mulle ka meeldis järgida. Ma tean, et ei suuda vähem süüa, seetõttu katsusin muuta hoopis menüüd.

 

Mairit Puusepp
Buduaar Shopping No13