Reklaam sulgub sekundi pärast

Louis Vuitton valis kuus kuuma reklaaminägu

Louis Vuittoni 2008 aasta kevadsuvist kollektsiooni reklaamivad viimase 20 aasta kuus populaarset supermodelli, nende seas Naomi Campell ja Natalja Vodianova, kellega kampaaniat alustatakse. „ Ma arvan, et kuumad tibid ja autod on väga lahe teema”, kommenteerib kampaaniat Louis Vuittoni loovjuht Marc Jacobs.
Stephanie Seymour ja Eva Herzigova astuvad üles veeburari moeajakirjasse plaanitud kampaania teises etapis. Lisaks neile on  reklaaminägudeks ka Claudia Schiffer ja Angela Lindvall.  „ See on omamoodi uudne lähenemine, et me kasutame korraga kuut tuntud supermodelli”, kommenteeris kampaaniat Vuittoni kommunikatsioonijuht Antoine Arnault ja lisas naerdes, et kui Marc Jacobs oleks eelarve eest vastutanud, siis oleks ta võtnud 12 modelli.

Marc Jacobs ise kasutab oma kevadsuvise liini reklaamimisel Victoria Beckhamit.

Louis Vuittoni 2008 aasta kevadsuvist kollektsiooni reklaamivad viimase 20 aasta kuus populaarset supermodelli, nende seas Naomi Campell ja Natalja Vodianova, kellega kampaaniat alustatakse. „ Ma arvan, et kuumad tibid ja autod on väga lahe teema”, kommenteerib kampaaniat Louis Vuittoni loovjuht Marc Jacobs.
Stephanie Seymour ja Eva Herzigova astuvad üles veeburari moeajakirjasse plaanitud kampaania teises etapis. Lisaks neile on  reklaaminägudeks ka Claudia Schiffer ja Angela Lindvall.  „ See on omamoodi uudne lähenemine, et me kasutame korraga kuut tuntud supermodelli”, kommenteeris kampaaniat Vuittoni kommunikatsioonijuht Antoine Arnault ja lisas naerdes, et kui Marc Jacobs oleks eelarve eest vastutanud, siis oleks ta võtnud 12 modelli.

Marc Jacobs ise kasutab oma kevadsuvise liini reklaamimisel Victoria Beckhamit.

Foto: AOP

Marie Kekki

[gallery ids="1831994,1831996"]