Reklaam sulgub sekundi pärast

Millega Yves Saint Laurent jälle hakkama on saanud?

Yves Saint Laurent on alati olnud moemaja, mis eirab tavasid. Oli ju Yves isiklikult see esimene disainer, kes kasutas mustanahalist modelli moedemonstratsioonil ja valis moeetenduse paigaks ebahariliku Stade de France.

Yves Saint Laurent on alati olnud moemaja, mis eirab tavasid. Oli ju Yves isiklikult see esimene disainer, kes kasutas mustanahalist modelli moedemonstratsioonil ja valis moeetenduse paigaks ebahariliku Stade de France.

Pole siis ime, et praegune YSL loovdirektor Stefano Pilati peab uuenduste kasutamisega kaasas käima. Moemaja kasutab oma kollektsiooni tutvustamiseks ja reklaamimiseks kombinatsiooni traditsioonilisest trükireklaamist koos brošüüriga, mida jagatakse otse inimestele tänaval. Tundub kahtlaselt masstoodangu tüüpilise reklaamina? Kuid just see ongi see Manifesto.

Esimene Manifesto ilmus 20-leheküljelisena sügis/talv2007 kampaaniana ning seda jaotati moenädalate ajal New Yorgis, Londonis, Milaanos ja Pariisis eelmisel aastal. Seekordses 24-leheküljelises kevad/suvi2008’ks loodud brošüüris kirjeldab Pilati ideaalset YSL naist, kelleks ei ole keegi muu kui Kate Moss.

Kes 23-24 veebruar Londonis viibisid, neil oli võimalus seda, siiski eksklusiivset, tippmoe reklaamtrükist saada sealt. New Yorgis ja Pariisis jaotatakse neid 27. veebruaril ja Hong Kongis 19. aprillil.