Parim või mitte midagi: Mercedes-Benzi esimene parfüüm naistele

5 kommentaari
Parim või mitte midagi: Mercedes-Benzi esimene parfüüm naistele

Saksa inseneri ja esimese neljarattalise sõiduki leiutaja Gottlieb Daimleri moto „Parim või mitte midagi“ on tänaseni maailma juhtiva autotööstuse Mercedes-Benz töötajate põhitõeks. Kolme eri suunda osutava kiirega sümbol – maa, õhk, vesi – omab laiemat tähendust kui lihtsalt autotööstusettevõtte logo. Selle taga on elustiil, kogemused, luksus ja ületatud lootused. Nüüd on Mercedes-Benz sisenenud ka eksklusiivsesse parfüümimaailma, mida iseloomustab kvaliteet ja loomingulisus. 

Saksa inseneri ja esimese neljarattalise sõiduki leiutaja Gottlieb Daimleri moto „Parim või mitte midagi“ on tänaseni maailma juhtiva autotööstuse Mercedes-Benz töötajate põhitõeks. Kolme eri suunda osutava kiirega sümbol – maa, õhk, vesi – omab laiemat tähendust kui lihtsalt autotööstusettevõtte logo. Selle taga on elustiil, kogemused, luksus ja ületatud lootused. Nüüd on Mercedes-Benz sisenenud ka eksklusiivsesse parfüümimaailma, mida iseloomustab kvaliteet ja loomingulisus. 


Mercedes-Benz ja naised

Võiks ju arvata, et automaailmal ja naistel on vähe ühist, kuid Mercedes-Benzi asutaja Carl Benz sai oma esimese sõiduki loomiseks vajaliku hoo just oma abikaasalt. 1888. aastal töötab Carl Benz mõtte kallal luua ilma hobuse jõuta liikuv sõiduk ning abikaasa Bertha Benzist saab tema suurim innustaja ja toetaja. Võttes julguse kokku, istub just Bertha esimesena uudse automobiili rooli, millest sai tolleaegses meeste maailmas tõeline meediasündmus.

Ka Emil Jellinek, üks brändi loojatest, sidus automaailma naistega, andes 1902. aastal automobiilile oma tütre nime, ühendades nii Mercedes-Benzi kaubamärgi ja naised.

Mis ühendab Mercedes-Benzi ja moodi? 

Kaunis disain ja loominguline lähenemine, innovaatiliste lahenduste leidmine, kirg stiili ja täiuslikkuse järele on lennutanud Mercedes-Benzi ka moemaailma. Bränd on sponsoreerinud üle kolmekümne moega seotud ürituse maailmas, toetades moetööstust uuenduslike ideede ja lahendustega.

Mercedes-Benzist on saanud moemaailma kindel suursponsor, partner ja austaja, olles kõige olulisemate moeürituste toetaja maailmas. Mercedes-Benz on õla alla pannud lausa viiele moenädalale: New Yorgis, Berliinis, Pekingis, Pariisis, Milanos ja Londonis.

Eksklusiivparfüüm naistele

Mercedes-Benzi parfüüm sobib suurepäraselt särava isiksusega enesekindlale naisele, kes on liikuv, optimistlik, täis kirge ja elujanu. Parfüümi kandja on karismaatiline, kogenud, avatud meelega ning sõltumatu ja vaba kõiges, mida ette võtab.

Parfüümi iseloomustavad värskus ja lillelõhn. Mimoosi ja kannikese noodid väljendavad parfüümi loomingulisust ja kaasaegsust. Parfüüm avaneb õrna bergamoti aroomiga, mida pehmendab virsik oma mahlakusega, mõjudes vägagi isuäratavalt. Lõhnasüdame moodustab mimoosi-kannikese-roosi-piibelehe luksuslik bukett. Põhjanoodid patšuli, valge muskus ja vanill lisavad parfüümile omapära, muutes selle kandja veelgi isikupärasemaks.  

Naistele mõeldud eksklusiivse lõhnakokteili autor on parfümeer Michel Almairac, 2012. aasta “Parima parfüümeeri” tiitli võitja.