Reklaam sulgub sekundi pärast

Pöörane show VIP-idele: Tallinna Lennujaama terminalis näeb reedel uhket moeetendust!

Bastioni moemaja uut kaubamärki Beself esitletakse juba selle reedel Eesti publikule Tallinna Lennujaamas suursugusel moeshowl. Kogu vajalik infrastruktuur ehitatakse lennujaama terminali ja üheks õhtuks muudetakse check in terminal suureks moelavaks. Beself teeb check in Londoni lennule ja suundub vallutama Inglismaa turgu.

Bastioni moemaja uut kaubamärki Beself esitletakse juba selle reedel Eesti publikule Tallinna Lennujaamas suursugusel moeshow'l. Kogu vajalik infrastruktuur ehitatakse lennujaama terminali ja üheks õhtuks muudetakse check in terminal suureks moelavaks. Beself teeb check in Londoni lennule ja suundub vallutama  Inglismaa turgu.

Kristiina Heinmets-Aigro, moeshow pea-korraldaja ja Bastioni loovjuht: "Mul on väga väga hea meel, et Tallinna Lennujaama meeskond on meie ideega nii hästi kaasa tulnud, sest kooskõlastusi on teha tulnud palju ja me peame arvestama mitmete piirangutega. Tallinna lennujaamas toimub moeshow reaalselt esimest korda, kuid koha valiku tingis Beselfi kontseptsioon – Flying AwayElus edasi! Show eesmärk on rõhutada Eesti olulisust ja propageerida teineteise toetamist, millest kasvas välja koostöö Eesti tuntuima ettevõttega EMT. Show algus on märgitud väljuvate lendude graafikus, sest Beselfi õhulend saab alguse Tallinna lennujaamas. Kogu show ja detailid on inspireeritud Eestimaast ja Inglismaast. Ainult selle show jaoks on toodetud reklaamfilm, kus tuntud Eesti naised räägivad Eesti moest, miks on Eesti mood oluline. Miks peab edasi pürgima kõigis valdkondades! Õhtujuht on kaunis Heti Tulve, kes võib Londonit pidada oma teiseks koduks. Show jaoks on spetsiaalselt kirjutanud muusika noor andekas Mark Stukis, kelle muusika on inspireeritud keskaegsest rafineeritusest ja kaasaja suurest närvilisusest. Modellide pikad juuksed sasitakse eelmise sajandivahetuse stiilis soengutesse tippjuuksur Maria-Liisa Tehveri poolt. Reet ja Loore Härmat lubasid Bourjois toodetega üllatada avangardselt kevadise meigiga. Suupisted toodab esmakordselt Prantsuse kokk restoranist Üheksa ja loomulikult pakume joogiks uut Sherwoodi kevadist siidrit." 

Liis Leidla, Beselfi brändijuht: "Show on enesekindlast naisest, kes julgeb katsetada, kuid teab, millal piiri pidada. Kõik showga seotud detailid on julged, et rõhutada naise unikaalsust ja tugevust. Beselfi tähtsaim idee on ellusuhtumine, see on elustiil. Beself vastandub kiirmoele kui ühekordsele tarbimiskultuurile, mille käigus ostetakse tooteid, mõtlemata eesmärkidele ega tagajärgedele. Beself propageerib intelligentseid ostuotsuseid, mis aitaksid naisel oma garderoobi rohkem väärtust luua. Annab vabaduse alati hea välja näha."

Karin Karu