Staaride koostööbuum Mangoga

Hispaania riidefirma Mango on kõigile tuntud juba selle poolest, et ta on enda reklaamimiseks kasutanud pika rea tuntud nimesid. Dakota Johnson, Sandy Meyer, Camila Alves, Mónica Cruz, Naty Abascal, Ariadne ja Aida Artiles, ning Julia ja Vladimir Restoin on vaid mõned staaridest, kes käisid vaatamas ka Mango 2009. aasta kevadsuvist kollekstiooni ning hiljem osalesid ka tähtsat sündmust tähistaval peol.

 

Hispaania riidefirma Mango on kõigile tuntud juba selle poolest, et ta on enda reklaamimiseks kasutanud pika rea tuntud nimesid. Dakota Johnson, Sandy Meyer, Camila Alves, Mónica Cruz, Naty Abascal, Ariadne ja Aida Artiles, ning Julia ja Vladimir Restoin on vaid mõned staaridest, kes käisid vaatamas ka Mango 2009. aasta kevadsuvist kollekstiooni ning hiljem osalesid ka tähtsat sündmust tähistaval peol.

 

Staarimeeskond, mis koosnes Ariadne ja Aida Artiles’ist, Camila Alves’ist, Sheila Marquez’ist, Jon Kortajarena’st, Nuno Lopes’ist ja Miguel Iglesias’est, esitles Mango uut kollekstiooni nimega “A Playground Dreams“. Dakota Johnson, kes on näitlejate Melanie Griffith ja Don Johnsoni tütar, kiitis riideid mugavuse poolest. Igatahes on kuulsad nimed brändi menule hoo taha lükanud.

Pärast moe-show‘d kuulutati välja ka El Botón – Mango moeauhinnad. Auhindade eesmärgiks on aidata kaasa uute noorte moedisainerite tegevusele. Kümme finalisti kuulutasid välja Mango president Isak Andic ning esimese moeauhinna võitja Sandrina Fasoli. Kõik finalistid olid päris erinevatest riikidest üle maailma. Rääkides kuulsustest, kes Mangot reklaamivad, peab ära mainima kindlasti Penelope Cruzi. Nimelt lõid Penelope ja tema õde Mónica kaasa riiete disainimises ja müügile saabub ka nende limiteeritud kollekstioon. Riided on saanud tugevat mõjutust Jaapani kultuurist – nii lõiked kui ka mustrid. Galeriis pilte Mango austajatest.

Liisa Ennuste