Reklaam sulgub sekundi pärast

Uus raamat moemaanidele: Moepiibel 2010

Disainerite tugiorganisatsioonina tegutsev Eesti Moedisaini Liit on oma põhijõud suunanud kohaliku moemaastiku kaardistamisse, mille tulemusel ilmuv mahukas raamat - "Moepiibel 2010" - on praktiliseks väljundiks disainerile ning huvitavaks lugemiseks moehuvilistele. "Moepiibel 2010" on ambitsioonikas projekt - esmakordselt oleme saanud ühtede kaante vahele 47 eesti parimat moeloojat ja kaubamärki! 


 

Disainerite tugiorganisatsioonina tegutsev Eesti Moedisaini Liit on oma põhijõud suunanud kohaliku moemaastiku kaardistamisse, mille tulemusel ilmuv mahukas raamat - "Moepiibel 2010" - on praktiliseks väljundiks disainerile ning huvitavaks lugemiseks moehuvilistele. "Moepiibel 2010" on ambitsioonikas projekt - esmakordselt oleme saanud ühtede kaante vahele 47 Eesti parimat moeloojat ja kaubamärki! 

Sel trükisel on kaks olulist aspekti - üks on tänast hetkeseisu dokumenteeriv ning teine on Eestist väljapoole ning tulevikku suunatud. Koostatud on korralik kontaktibaas maailmamoe niiditõmbajatest ning mahutatud sellesse trükisesse. Ühe sellise raamatuga muidugi maailma ei muuda, kuid ehk tekib kildhaaval mingi visioon sellest, mida tähendab "Eesti disain".

Veel üks väga oluline idee oleks julgustada ka eestlasi tarbima enam omamaist moodi. Kui me jogurtiriiuli ees valime juba enesestmõistetavalt kodumaise toote, siis riiete osas ei ole need valikud nii selged. Ometigi on meil ju terve plejaad suurepäraseid kaubamärke ja tegijaid igaks elujuhtumiks.

"Moepiibel 2010" läheb müüki Rahva Raamatusse, Apollosse, Nu Nordikusse ja galeriisse Iida. Lisaks viime läbi ka korraliku kampaania, kus kutsume koostööpartnerite (Marie Claire, MOOD, Cosmopolitan, femme.ee, Buduaar jpt) abil eesti naisi eelistama Eesti moodi! See on eriti aktuaalne idee rasketel aegadel - omasid eelistades võidame lõppkokkuvõttes kõik!

"Moepiibel 2010" annab tõeliselt kirju pildi meie moest. Raamatus on rahakoti- ja tarbijasõbralikke kaubamärke (Monton, Bastion, Mosaic, Ivo Nikkolo, Baltman, Coolcompany, Althea), ägedaid noorteliine (Tallinn Dolls, HULA, MAKI), kontseptuaalse lähenemisega kunstnikke (Maris Ilison, Reet Aus, Britt Samoson), cooli põhjamaist disaini (Liivia Leškin), moeehete loojaid (Anneli Tammik, Anu Konze, Iida ehted), pesumeistreid (BonBon, Lingerie) ja meestemoodi (Kalle Aasamäe). Kuid raamatu koostamisel abiks olnud žürii leidis, et Eesti moe tänaseks visiitkaardiks on eelkõige kõrge lennu ja hõrgu stiiliga Eesti kõrgmoe meistrid (Tiina Talumees, Ülle Suurhans-Pohjanheimo, Aldo Järvsoo, Liisi Eesmaa, Kristina Viirpalu, Riina Põldroos).


Igal disaineril on duubel-lehekülg, kus on kontaktandmed, portree ja näited värskest loomingust. Moejäädvustamisel osales eesti fotograafide absoluutne paremik: Toomas Volkmann, Madis Palm, Filippo Caroti, Laura Kallasvee, Mark Raidpere, Olga Makina jpt.

Kataloogis on sissejuhatus, mis annab ülevaate eesti moe hetkeseisust: suundumustest, võimalustest ja perspektiividest.

Moepiibel tuleb müüki Rahva Raamatusse ja Apollo raamatupoodidesse üle eesti. Lisaks saab Moepiiblit osta kauplusest Nu Nordik ja Iida Galeriist.
Raamatu hind on 195 eek

 

[gallery ids="1942363,1942371,1942379,1942385,1942393"]