Uus trend: Teemandid on poiste parimad sõbrad

Kui näeme juveelipoes mõnd meest suure teemandiga kõrvarõngaid valimas, tekib esimene mõte, et kes on see õnnelik naine, kellele kinki valitakse. Aga ei, see on vaid üks võimalustest – teemandid on vallutamas meestemaailma ja teemandiäri kasvab tänu uue sihtgrupi tekkele. Need on „metroseksuaalid” – mehed, kel on raha, et osta, mida meeldib; mehed, kelle enesekindlus loob uusi trende. Brad Pitt, David Beckham, Tom Cruise, P.Diddy on vaid mõned nimed punaselt vaibalt, kes ei häbene kauneid briljante kõrvas, sõrmes ja randme ümber kanda. Juveelid on metroseksuaali staatuse sümboliks.

Kui näeme juveelipoes mõnd meest suure teemandiga kõrvarõngaid valimas, tekib esimene mõte, et kes on see õnnelik naine, kellele kinki valitakse. Aga ei, see on vaid üks võimalustest – teemandid on vallutamas meestemaailma ja teemandiäri kasvab tänu uue sihtgrupi tekkele. Need on „metroseksuaalid” – mehed, kel on raha, et osta, mida meeldib; mehed, kelle enesekindlus loob uusi trende. Brad Pitt, David Beckham, Tom Cruise, P.Diddy on vaid mõned nimed punaselt vaibalt, kes ei häbene kauneid briljante kõrvas, sõrmes ja randme ümber kanda. Juveelid on metroseksuaali staatuse sümboliks.

Ameerikas avaldatud statistika kohaselt ostab või soovib endale juveele osta 51% meestest, vaid 27% küsitletud meestest tunnistas, et juveelidega kaunistatuna tunneksid nad end ebamugavalt. Sama uuring väitis, et 63% meestest kannab või on kandnud moekat sõrmust ja 46% kaelakeed.
Metroseksuaalid meeldivad ka naistele, ligi 60% küsitletud naistest väitis, et neile meeldib, kui mees kannab juveele ja nad soovivad, et nende mees teeks seda.

Mitmed juhtivad juveelikaubamärgid on viimastel aastatel turule toonud meestekollektsioonid. Steinfeld Diamondsi esindaja kinnitab, et meesteliinid on Ameerikas väga populaarsed, äri läheb eriti hästi New Yorgis ja Las Vegases. Euroopa riikidest müüakse kõige enam meestejuveele Saksamaal ja Prantsusmaal, kuid londonlased on selles osas oluliselt konservatiivsemad. Steinfeldi uut kollektsiooni saatis ootamatult suur edu Iisraeli turul.
Meestejuveele on ka tulusam müüa, sest need on kallimad. Miks kallimad? Aga seetõttu, et üks endast lugupidav mees ei pane kõrva väiksemat kui ühekaraadist teemanti.

/Stiilisoovitus ajakirjast Buduaar Shopping No.9/