Reklaam sulgub sekundi pärast

Vogue maksab modellidele naeruväärset palka

Modellina leiva teenimine pole nii lihtne kui paljudele meist paistab. Lihtsaks näiteks võib tuua tõsiasja, et kirjastaja Condé Nast, mis omab muuhulgas ajakirju Vogue, W, Glamour, GQ, Allure jne, maksab oma modellidele 150 dollarit päevas. Loomulikult kehtib erand supermodellide kohta. Gisele Bündchen saab ühe päeva eest juba 250 dollarit. Seega, kui tema viibib kaks päeva järjest Vogue pildistamistel, teenib ta 500 dollarit.

Modellina leiba teenida polegi nii lihtne kui paljudele meist paistab. Lihtsaks näiteks võib tuua tõsiasja, et kirjastaja Condé Nast, kes omab muuhulgas ajakirju Vogue, W, Glamour, GQ, Allure jne, maksab oma modellidele 150 dollarit päevas. Loomulikult kehtib erand supermodellide kohta. Gisele Bündchen saab ühe päeva eest juba 250 dollarit. Seega, kui tema viibib kaks päeva järjest Vogue'i pildistamistel, teenib ta 500 dollarit.

"Samas, paljudele modellidele ei maksta sentigi," lausub Models.com tegevtoimetaja Betty Sze. Need summad ei ole majanduskriisi tõttu muutunud, vaid on olnud sellised alati. Majanduskriisiga seoses on ajakirjad kokku hoidnud lehekülgede pealt - aprilli numbrites on lehekülgede arvu vähendatud 30%-40% võrra.

"Condé Nast ei peaks oma modellidele üldse maksma! Ma ei tea, miks nad seda teevad. Tüdrukud ei poseeri seal raha pärast. Pildistamised tõstavad modellide väärtust ning suureneb tõenäosus, et sind märkab mõni suur ja hästimaksev bränd nagu Lancôme või Estée Lauder. Ajakirja shootingud on vaid teekond suurte summadeni," seletab Betty Sze.

Samas ei ole see läbilöök nii lihtne. Selleks, et Estée Lauder sind märkaks, on vaja suurt õnne - noori ja edasipürgivaid modelle on tohutult ning taolised brändid palkavad tihtipeale reklaamnägudeks hoopis kuulsaid näitlejaid ja lauljaid.



Liisa Ennuste

Buduaar.ee

[gallery ids="1892609"]