Ettekandjad soovitavad: 7 tavatut asja, mida restoranis teha ei sobi!

Ettekandjad soovitavad: 7 tavatut asja, mida restoranis teha ei sobi!

Igas eluvaldkonnas on teatud kirjutamata reeglid, millest viisakad inimesed kinni peavad, ent paraku leidub ka ebaviisakaid kodanikke. Ka restorani sööma minnes võiks etiketis ettenähtud reeglitega arvestada ja sellele lisanduvad veel mõned punktid, mida iga inimene võiks iseenesest mõistetavaks pidada – vähemalt ettekandjad ja baaridaamid arvavad nii!
Allpool on välja toodud seitse punkti, mida restorani minnes teha ei tohiks! Tegu on ettekandjatelt kogutud infoga!

Igas eluvaldkonnas on teatud kirjutamata reeglid, millest viisakad inimesed kinni peavad, ent paraku leidub ka ebaviisakaid kodanikke. Ka restorani sööma minnes võiks etiketis ettenähtud reeglitega arvestada ja sellele lisanduvad veel mõned punktid, mida iga inimene võiks iseenesest mõistetavaks pidada – vähemalt ettekandjad ja baaridaamid arvavad nii!

 

Allpool on välja toodud seitse punkti, mida restorani minnes teha ei tohiks! Tegu on ettekandjatelt kogutud infoga!

1. Ära kuhja tühjaks söödud taldrikuid teineteise otsa

Ettekandja kommentaar: meil on väga keeruline taldrikuid sedasi ära viia. Kui olete söömise lõpetanud, pange nuga ja kahvel kõrvuti taldrikule ja rohkem polegi vaja. Nii teame, et te olete söömise lõpetanud. 

2. Ära tule restorani lastega, kes ei oska end üleval pidada

Ettekandja kommentaar: karjuvad lapsed häirivad restorani atmosfääri ja teisi külastajaid. Kui laps pole õppinud viisakalt käituma, siis palun jätke ta lapsehoidja hoole alla. Või valige restoran, mis ongi mõeldud peredele ja kus on lastele mängunurgad.

3. Kui toitu tellid, siis ära räägi oma telefoniga

Ettekandja kommentaar: väga ebameeldiv on proovida teie soovidest aru saada, kui te samal ajal mõne muu asjaga tegelete. Nii on sageli juhtunud, et klient saab soovitud toidu asemel hoopis midagi muud ja sellest tuleb ainult pahandust. Et kõik ilusti arusaadav oleks ja möödarääkimisi poleks, jäta telefon rahule. 

4. Kui sul on laud kinni pandud, ära hakka uut lauda küsima

Ettekandja kommentaar: kui laud on eelnevalt kinni pandud ja tingimused telefoni teel läbi arutatud, siis palun ärge hakake kohapeal uut lauda nõudma. Kui leiate, et mõni muu laud oleks olnud sobivam, siis järgmine kord küsige eraldi just seda lauda. Restoranis on alati teisigi einestajaid, kes soovivad oma toitu rahulikult nautida ning kellegi vaidlemist nad pealt kuulata ei soovi.

5. Ära tule sööma pool tundi enne sulgemisaega

Ettekandja kommentaar: kui restoran valmistub uksi sulgema, siis ei hakka kokad paari roa pärast kööki uuesti avama. Ükspuha kui palju te ka ei vaidleks, see on äärmiselt ebameeldiv ja jätab teist ebaviisaka mulje. Isegi kui te jõuate kohale kümme minutit enne köögi ametlikku sulgemist, siis see ei tähenda, et kokad peaksid seal ettenähtud ajast kauem aega veetma ja kümne minutiga ei saa ühtegi praadi valmistada.

6. Ära joo ennast maani täis

Ettekandja kommentaar: restoran ei ole ööklubi ja kokkuvõttes võiks iga endast lugupidav kodanik tunda oma piire. Purjus klient põhjustab rahulolematust teiste külaliste seas.

7. Hoia tualettruumis puhtust

Ettekandja kommentaar: tualetti külastades ära viska paberit maha ning püüa see puhtana hoida.

Allikas: Stylecaster.com