Reklaam sulgub sekundi pärast

Telefoni- ja võrgumüüjate paine all

Soodsa majanduskasvu tingimustes on firmal vaja tarbijatele nähtav ja kuuldav olla. Ainult meediat ja tänavapinda kasutavad asutused on kas niivõrd tugeva klientuuriga või vaesed, et ei märka kasutada nö. viirus-, võrk- või otseturunduse meetodit. Need kaks viimast on kõige rohkem hapuks läinud piima järelmaitsega. 

Veronika Raudsepp Linnupuu

 


Soodsa majanduskasvu tingimustes on firmal vaja tarbijatele nähtav ja kuuldav olla. Ainult meediat ja tänavapinda kasutavad asutused on kas niivõrd tugeva klientuuriga või vaesed, et ei märka kasutada nö. viirus-, võrk- või otseturunduse meetodit. Need kaks viimast on kõige rohkem hapuks läinud piima järelmaitsega. 

Tunnistage ausalt, kes ärkab hommikul mõttega, et nii vahva oleks, kui täna kõlistaks üks tore telefonimüüja, kes siristab emotsioonitult (või väikese süütundenoodiga oma hääles) ja ühe hingetõmbega teksti stiilis: "Tere! Helistan teile firmast “See ja Teine”. Me pakume just  Teile naistepäeva kampaania raames eriti odavat ja soodsat unikaalset vidinat, mis tegelikult lisaks vahvlite küpsetamisele oskab ka ülimõnusat kuklamasaa