ÜTLE EI loomkatsetele!

ÜTLE EI loomkatsetele!

Euroopa Liidu keeld loomkatsetamisele on ohus. Euroopa Kemikaaliamet on teinud ettepaneku uuteks loomkatseteks koostisosadele, mida tarbijad on ohutult tarvitanud aastaid. Kui see ettepanek läheb läbi, ootab miljoneid loomi kurb saatus julmade ja ebavajalike testide näol.

The Body Shop on koondanud jõud Dove‘i ja enam kui 100 loomakaitseorganisatsiooniga, et algatada kampaania kiireks tegutsemiseks loomkatsetamise vastu Euroopas. Nendega koos onPETA UK, Cruelty Free Europe, HSI Europe, Eurogroup for Animals ja European Coalition to End Animal Experiments (ECEAE), et üheskoos koguda Euroopa kodanikualgatusele miljon allkirja ja päästa julmusevaba kosmeetika tulevik.

Aita koguda 1 miljon allkirja Euroopa kodanikualgatusele, et juhtida probleemile Euroopa Komisjoni tähelepanu.

Euroopa Liidu kodanikud saavad algatuse allkirjastada lingil klikkides.

Anna oma hääl siin: www.savecrueltyfree.eu

Leheküljel on näha ka, millise arvu hääli Eesti kokku peaks saama. Iga hääl loeb! Palun anna oma hääl ja levita sõna.

Lisaks The Body Shop ja Dove’ile on õla alla pannud kampaania visualiseerimiseks Hollandist pärit rahusvahelise muralisti ehk seinamaalingukunstniku ja aktivisti Nina Valkhoffiga, kes on tuntud oma botaaniliste kompositsioonide poolest haruldastest ja väljasuremisohus loomadest. Üleeuroopalise aktsiooni osa on dünaamiline kunstiteos Pariisi keskmes ja sama silmatorkavad kunstitükid on nähtavad ka Berliini, Madridi ja Milaano võtmetähtsusega vaatamisväärsustel. Brändid on kasutanud ka clean graffiti taktikat, et kutsuda tarbijaid üles nende eesmärgiga liituma.

#SaveCrueltyFreeCosmetics