3 LAHEDAT SELTSKONNAMÄNGU sünnipäevapeoks!

3 LAHEDAT SELTSKONNAMÄNGU sünnipäevapeoks!

Sünnipäevapidude korraldamine võib olla kas a) meeldiv või b) stressirohke. Nii ehk naa on meil vahel puudu ideedest, et muuta just sinu sünnipäevapidu eriliselt meeldejäävaks.

Sünnipäevapidude korraldamine võib olla kas a) meeldiv või b) stressirohke. Nii ehk naa on meil vahel puudu ideedest, et muuta just sinu sünnipäevapidu eriliselt meeldejäävaks. Siin on sulle kolm lahedat ideed seltskonnamänguks, mis ühendab kõik külalised ja paneb nad mõnusasti aega veetma.

Mäng #1

Nuga, kahvel, lusikas

Mängijad seisavad ringis ja üks valitakse mängujuhiks. Kui mängujuht ütleb: „Nuga!”, tõstavad mängijad kiiresti käe sirgelt püsti, „Kahvli” peale aetakse kaks sõrme harali ning „Lusikas” tähendab, et peopesast tuleb teha väike kausike. Liigutuste tegemine käib kiiruse peale. Kui osalejaid on rohkem, jääb iga vooru aeglaseim mängust välja. Kui mängijaid on vähe, tõstetakse lihtsalt tempot ega mängita võidu peale.

Mäng #2

Mis on minu amet?

Mängijad istuvad ringis. Loosi teel valitakse üks inimene, kes peab ruumist lahkuma. Seejärel lepivad ülejäänud mängijad omavahel kokku, kellena ta töötab. Näiteks lepitakse kokku, et ta on koristaja. Nüüd kutsutakse ruumist väljunud mängija tuppa tagasi ning ta küsib igalt ringis istuvalt mängijalt, mida ta peaks endale ostma. Esimene ringis istuv mängija ütleb näiteks ämbri, teine ütleb mopi, kolmas põrandalapi jne. Kõik asjad on seotud sellega, mida tal oma ametis vaja läheb. Küsimuste esitaja saab igalt ringis istuvalt mängijalt ühe vihje. Kui ta ei arva oma ametit ära enne, kui ring täis saab, peab ta uuesti ruumist väljuma ning teised mängijad mõtlevad talle uue ameti. Kui ta aga õige vastuse ära arvab, lahkub ruumist juba järgmine mängija. Edasi toimub kõik juba nii nagu enne.

Mäng #3

Eskimo sööb šokolaadi

Pane suurele taldrikule šokolaaditahvel, selle kõrvale nuga ja kahvel ning ette paar käpikuid, sall ja müts. Mängijad istuvad ringis taldriku ümber ja veeretavad täringut. Kes saab kuue, paneb ruttu kindad kätte, salli kaela ja mütsi pähe ning püüab noa ja kahvliga šokolaadi süüa. Katsetamisaega on seni, kuni keegi saab taas kuue. Siis vahetavad mängijad kohad. Täringut tuleb veeretada kiires tempos, see teeb mängu põnevaks. Mängida võib ka nii, et moodustad kaks võistkonda. Märguande peale jookseb mõlema tiimi esimene mängija oma taldriku juurde paneb „riidesse” ning püüab noa ja kahvliga šokolaadist tüki lõigata ja seda süüa. Kui see õnnestub, võtab ta kindad, salli ja mütsi ära ning annab vahetuse järgmisele mängijale üle.

Täispikkuses artikli leiad ajakirja Buduaar TEEN juuli-august numbrist.