Kuidas tunda end ekrsana ka pärast unetut ööd?

Kuidas tunda end ekrsana ka pärast unetut ööd?

Paratamatult tuleb  meil kõigil ette öid, mil unekvaliteet jätab soovida, olgu põhjuseks  siis pidutsemine varajaste hommikutundideni või lihtsalt üks unetu öö. Järgmisel päeval peame siiski eranditult silmitsi seisma kehva enesetunde ja mitte just kõige ideaalsema peegelpildiga. Selleks, et mitte oma päeva zombina õhtusse saata aitavad alltoodud rutiinid taastada elusa enesetunde.  

Paratamatult tuleb  meil kõigil ette öid, mil unekvaliteet jätab soovida, olgu põhjuseks  siis pidutsemine varajaste hommikutundideni või lihtsalt üks unetu öö. Järgmisel päeval peame siiski eranditult silmitsi seisma kehva enesetunde ja mitte just kõige ideaalsema peegelpildiga. Selleks, et mitte oma päeva zombina õhtusse saata aitavad alltoodud rutiinid taastada elusa enesetunde.  

 

1. Kuum ja külm dušš

Duši all käimine on ilmselge võimalus end üles äratada ning kui ka peaks tekkima kiusatus väsinuna oma mugavustsooni jääda ja see toiming ära jätta, peaksime end siiski sundima. Selleks et vereringe korralikult tööle saada võiks vahelduda kuuma vee külmaga. See garanteerib meile särtsakama enesetunde kogu päevaks.

 

2. Joo palju vett

Ilmselt esimene asi, mida hommikul pärast unetut ööd teha soovime, on valmistada endale üks korralik tass kuuma kohvi, mis ei tee küll halba, kuid mis ei tohiks jääda kogu päeva kestvaks harjumuseks. Vesi peaks olema see jook, mis kuulub eelisjärjekorda, kuna aitab eemaldada mürgid meie kehast ning muudab üleüldise enesetunde värskemaks. 

3. Liikumine 

Suurimad märgid, mis viitavad unetule ööle on paistes silmad ja kahvatu jume. Selleks, et tuua veidike loomulikku jumet oma põskedele piisab kas väikesest sörgist värskes õhus või mõnest lihtsamast treeningharjutusest. Kui esmapilgul tundub, et ei leia endas jõudu, et neid ette võtta, siis väheke eneserutiini ja sundimist mõjub siinkohal hästi ning energia on garanteeritud. 

 

 

Allikas: beautyandtips.com