Johanna köögis: ilu ja energia isetehtud smuutist

49 kommentaari
Johanna köögis: ilu ja energia isetehtud smuutist

  Mina olen hetkel smuutide lainel ja enesetunne on lihtsalt suurepärane! Kevadväsimus on eemale peletatud, energiatase on laes ja nii palju kergem on olla. Joome ilu terviseks, kallid naised:)
 

Mina olen hetkel smuutide lainel ja enesetunne on lihtsalt suurepärane! Kevadväsimus on eemale peletatud, energiatase on laes ja nii palju kergem on olla. Joome ilu terviseks, kallid naised:)

Kalorid: 1 klaas avokaado-banaani smuutit annab umbes 400 kilokalorit. Avokaado on küll kalori- ja rasvarikas, aga ära unusta, et avokaado aitab sinu kehal efektiivsemalt rasvu põletada. Üks klaas mango-banaani smuutit annab umbes 300 kilokalorit

Tulemus: Tervisest pakatav uus Sina:)

Kogus: 1 klaas

Muusikasoovitus: Rudimental “Waiting All Night” ft. Ella Eyre

 

Sametine avokaado-banaani-kiivi smuuti sojapiimaga

Vaja läheb:

1 küps avokaado

pool banaani

1 kiivi

pool klaasi sojapiima (võid asendada maitsestamata jogurtiga)

veidi laimimahla

Kuidas teha:

Tükelda avokaado, poolik banaan, kiivi, lisa sojapiim ja blenderda ühtlaseks. 

Antud smuuti ei ole väga magus, nii et  magustamiseks võid kasutada näiteks mett. Lisaks sellele – kui smuuti tundub sinu jaoks liiga paks, siis lisa aga julgelt vedelikku juurde. Soovitan kindlasti veel piparmündilehti ja paari jääkuubikut, et asi eriti jäiseks muuta!

 

Värskendav smuuti puuviljade kuningast ehk mangosmuuti

Vaja läheb:

1 küps mango

pool banaani

maitsestamata jogurtit ja sojapiima umbes pool klaasi

laimimahla

4 suuremat basiilikulehte

Kuidas teha:

Tükelda mango ja banaan, lisa maitsestamata jogurt, sojapiim, basiilikulehed ja blenderda ühtlaseks. Timmi maitset laimimahlaga ja soovi korral riivi sisse laimikoort.

 

Soovitus:

Vii oma smuuti uuele tasemele ja lisa sinna juurde, näiteks:

  • nisu-või kaerakliisid
  • linaseemneid
  • ingverit
  • spinatit

Ühesõnaga – mängi ja katseta!

 

Tasub teada!

  • Poolik avokaado, mis on sidrunimahlaga üle piserdatud, säilib külmikus veel 1-2 päeva
  • Pooltoores avokaado aseta banaani või õuna kõrvale (küpseb kiiremini).
  • Pooltoorel avokaadol on viljaliha kõva ja see on suhteliselt maitsetu
  • Avokaado kasulikkus: sisaldab kasulikke rasvhappeid; rikas kaaliumi poolest, sisaldab rauda, magneesiumi, kaltsiumi, fosfori ja vitamiine nagu A, C, E ja B.
  • Mango kasulikkus: hea sinu nahale ja juustele; sisaldab mineraale, nagu raud, kaltsium, magneesium, fosfor, tsink ja kaalium; sisaldab rikkalikult A ja C-vitamiine; üks mango täidab sinu päevase C-vitamiini vajaduse. Mango täiustavat isegi seksielu!

 

Johanna