Reklaam sulgub sekundi pärast

3 põhjust, miks Michael Kors enam ihaldusväärne pole

Michael Korsi brändi hiilgeaeg hakkab mööda saama.
Viimaste aastate jooksul väga populaarseks saanud bränd on oma väärtust kaotamas. Firma osakute hind on drastiliselt langenud ning tuleviku väljavaated pole head.

Michael Korsi brändi hiilgeaeg hakkab mööda saama. Viimaste aastate jooksul väga populaarseks saanud bränd on oma väärtust kaotamas. Firma osakute hind on drastiliselt langenud ning tuleviku väljavaated pole head.

Siin on mõned suured probleemid, mis Michael Korsi brändil on:

1. Kõik kannavad Michael Korsi.

Laiaulatuslik populaarsus on trendikatele moebrändidele justkui surma suudlus, seda eriti siis, kui bränd on suunatud noortele klientidele. Michael Korsi teatakse, kui hingestatud brändi, mille eest ollakse valmis suuri summasid välja käima. Kuid praeguseks on see juba nii levinud, et keegi ei saa seda kandes enam silma paista.
Selline saatus on varasemalt tabanud ka Juicy Couture´i, Jordache´i ning Coach´i.

2. Nende varud kuhjuvad.

Michael Korsi toodetest on tekkinud 65% ülejääk. Kuigi firma esindajate sõnul on tegemist e-kaubanduse kõrvalmõjuga, ei usu seda ükski  jaemüügi spetsialist.

Michael Korsi võrreldakse ka Tommy Hilfigeriga, mis kaotas oma sära 1990ndatel.

3. Müügistrateegia töötab nende vastu.

Michael Kors pakub erinevatele sihtgruppidele erinevaid brände, mis erinevad reaalsuses ainult oma hinna poolest. Selle tõttu pole varakamad kliendid enam nõus maksma müstilisi summasid esemete eest, mille saab igaüks tunduvalt väiksema raha eest endale outlet'ist soetada.

 

Allikas: businessinsider.com