5 kuuma nõuannet kontsakandjatele

5 kuuma nõuannet kontsakandjatele

Päike on lõpuks ometi välja tulnud ning õhk on soe ja mahe. See aga tähendab, et käes on õige aeg, mil kõrged kontsad jalga tõmmata, et veelgi enam oma naiselikku poolt rõhutada. Just stilettod on need, mis panevad paljud naised end tõeliselt seksikana tundma, kuid päevast päeva kõrgeid kontsi kandes võib oma jalgu tõsiselt vigastada ning seejuures tuleks järgida mõningaid nõuandeid, kuidas oma jalgu hoida.

Päike on lõpuks ometi välja tulnud ning õhk on soe ja mahe. See aga tähendab, et käes on õige aeg, mil kõrged kontsad jalga tõmmata, et veelgi enam oma naiselikku poolt rõhutada. Just stilettod on need, mis panevad paljud naised end tõeliselt seksikana tundma, kuid päevast päeva kõrgeid kontsi kandes võib oma jalgu tõsiselt vigastada ning seejuures tuleks järgida mõningaid nõuandeid, kuidas oma jalgu hoida.

Kõrged stiletod võivad jalas küll võrratud välja näha, kuid samas lisavad meie seljale ja jalgadele suure koormuse. Isegi Sarah Jessica Parker, kes on arvatavasti kõige tuntum kontsakandja ning Manalo fänn sarjas “Seks ja linn”, on tunnistanud, et ta on kahjustanud oma jalgu kandes aastaid kõrgeid kontsi. Victoria Beckham pidi aga hoopis operatsioonile minema valuliku jalamuhu tõttu, mis oli samuti tingitud kõrgete kontsade kandmise harjumusest. Selleks, et oma jalgu säästa püsivatest kahjustustest, loe millist nõu annab Austraalia pediaater Philip Vasyli, kes on ühtlasi ka Orthaheel ja Dr. Weil Integrative Footwear brändide asutaja.  

1. Õige suurus loeb! King peab jalas hästi istuma justkui Tuhkatriinu muinasloos. Ei ole mõtet poes suure allahindluse tõttu pead kaotada, et kõige kuumema disaineri kingi osta, kui kingapaar lihtsalt ei vasta sinu numbrile. Pane need julgelt riiulile tagasi ja astu eemale ning mõtle selge peaga. Vasyli peab õiget suurust kõige olulisemaks faktoriks.

2. Töö juures edasi-tagasi pendeldamine ei pea olema valulik. Kui pead töö juures kandma kõrgeid kontsi, siis on soovitatav kanda mugavaid ja toetavaid kingi vähemalt tööle jõudmiseks ja pärast tööpäeva lõppu ning kõrgeimaid kontsi vaid tööl olles. See aga ei tähenda, et peab tingimata ketsides tööle minema, pigem võiks soetada endale paari armsaid ja toetavaid madalaid kingi. Samuti oleks hea võimalusel laua taga olles kingad vahepeal üldse jalast ära võtta ning varbaid sirutada.

3. Vähenda koormust ja su jalad tänavad sind! Ei ole soovitatav kanda kõrgeid kingi päev läbi ja nii päevast päeva. Me astume umbkaudu 5000-8000 sammu iga päev ning on oluline lasta jalgadel puhata ning kanda vahelduseks mugavamaid jalavarje. Hoia oma lemmikkingad erilisteks üritusteks ning kanna neid näiteks nädalalõpus või mõnel muul erilisel päeval, kui end üles lööd.

4. Võta aega, et venitada. Mil iganes võimalik, olgu selleks puhkepaus töö juures või väike paus klubiõhtul, võta korraks kingad jalast, painuta varbaid ette ja taha ning tee oma tuikavale jalalabale kerge massaaž.

5. Lisa platvormid oma kingakollektsiooni. Ikka tahad kõrget, aga ei taha kontsi? Proovi wedge kingi ehk platvorme. Need ei ole mitte ainult moes, vaid mitmed mudelid pakuvad vajalikku toetust võlvile ning suurem toetuspind aitab jaotada ka kehakaalu ühtlaselt, vähendades sel viisil jalgade koormust.

Samas võid üle minna üldse madalatele kingadele ning oma vabanduseks tuua tõsiasja, et kevadistel moelavadel kannavad isegi Marc Jacobsi ja Louis Vouittoni modellid just madalaid kingi.

Allikas: Spafinder

Annamaria Ala