INES KARU-SALO LÕI UUE eestimeelse moebrändi

8 kommentaari
INES KARU-SALO LÕI UUE eestimeelse moebrändi

Täna 19. Jaanuaril avas uus eestimeelne premium moebränd KiRiVOO oma oma e-poe. Brändi asutasid ettevõtja Ines Karu-Salo ning tunnustust leidnud moekunstnik Teele Koel.

Täna, 19. jaanuaril avas uus eestimeelne premium moebränd KiRiVOO oma e-poe. Brändi asutasid ettevõtja Ines Karu-Salo ning tunnustust leidnud moekunstnik Teele Koel.

Koos otsustati turule tuua modernne kvaliteetmood, mille disaini muudab ainulaadseks kergelt maalähedane või etniline puudutus. Brändi esimene kollektsioon on inspiratsiooni leidnud Eesti rahvuslikest mustritest ja sümboolikast.

KiRiVOO rõivad ja aksessuaarid on suunatud kvaliteeti hindavale naisterahvale, kes armastab viisakalt, stiilselt ja isikupäraselt riietuda. KiRiVOO tootevalikust leiab täna šikid triiksärgid ja naiselikud lipsud näiteks kontoris või üritusel kandmiseks. 

KiRiVOO moekaubad toodetakse Eestis ning seda tehes on arvesse võetud tootmise mõju keskkonnale. Sellest tulenevalt on KiRiVOO toodete valmistamiseks kasutatud sertifitseeritud orgaanilist puuvilla, orgaanilist siidi või teisi naturaalseid kangaid. KiRiVOO eesmärk on luua eristuvat moodi, kuid teha seda paremini, teha seda suure hoole ja armastusega. 

KiRiVOO kaupu on võimalik rahvusvaheliselt soetada www.kirivoo.com veebipoe kaudu.