Reklaam sulgub sekundi pärast

KULDAVÄÄRT JUUKSEHOOLDUS Skandinaaviast

Möödunud aasta novembris Eesti turule maandunud innovatiivse juuksehooldussarja Gold Professional Haircare näol on tegu Skandinaavia kvaliteediga, mis on kõrgelt hinnatud nii maailma tuntuimate juuksestilistide kui ka Taani kuningakoja seas. Igaühe jaoks, kes peab lugu stiilist ja trendidest, ent samaaegselt harrastab keskkonnasõbralikku eluviisi, võib Gold osutuda üheks parimaks valikuks.

Möödunud aasta novembris Eesti turule maandunud innovatiivse juuksehooldussarja Gold Professional Haircare näol on tegu Skandinaavia kvaliteediga, mis on kõrgelt hinnatud nii maailma tuntuimate juuksestilistide kui ka Taani kuningakoja seas. Igaühe jaoks, kes peab lugu stiilist ja trendidest, ent samaaegselt harrastab keskkonnasõbralikku eluviisi, võib Gold osutuda üheks parimaks valikuks.

Aprillis leidis Tallinnas aset Gold Premium Haircare Colors maailma üks esmaesitlustest, mille käigus avanes meil suurepärane võimalus oma silmaga veenduda toodete kvaliteetsuses ning kuulda brändi loojatelt isiklikult, millised on uudse juuksehooldussarja põnevad tagamaad. Show käigus esitles 15 modelli oma uusi juuksetoone, millest võis leida nii värskust ja sära kui ka viimase aja kuuma sõna trendimaailmas, milleks on tuhmid ja peenekoelised toonid. Võisime näha, millist efekti omavad sarja värvid blondide, pruunide, mustade ja ka punaste juuste puhul. Lisaks demonstreeriti modellide juuste peal kõiki brändi viimistlusvahendeid, mille kohene toime kinnitas oma tõhusust, praktilisust ja perfektset lõpptulemust.

Roheline mõtteviis

Gold Professional Haircare sündimislugu saadab kirg ning armastus erinevate julgete soengustiilide vastu. Brändi asutajateks on Victor Moreno ja Marco Merie – kaks pühendunud tippjuuksurit, kes varasemalt on kuulunud ka Sebastiani ja Schwarzkopfi ridadesse, kes tundsid endas soovi luua midagi suurt, innovatiivset, looduslähedast ja stiilset. Taanis resideeruvad mehed räägivad, et brändi nimi sündis üheainsa hetkega ideesähvatuse näol, ent sümboliseerib juhuse tahtel meisterlikkust ning võitjatele osaks langevat tiitlit – kulda. Brändi üks algatajatest, Victor, toob paralleeli spordivõistlustega, kus ei saa leppida vähemaga kui kuldmedal, mis asetatakse kaela vaid parimale. Ka brändi ennast iseloomustavad parimad eesmärgid. Tänapäeva kiiresti muutuvas maailmas on äärmiselt oluline panna rõhku sellele, et see, mida tarbime, oleks keskkonnasõbralik. Hoolimine nii järgnevatest põlvedest kui ka planeedist, kus me elame, on Marco ja Victori sõnul nende jaoks hindamatu tähtsusega. Brändi filosoofia on tabav ning toob juuksehooldusliini kahtlemata hoopis uutmoodi hingust. „We challenge the fashion, to create the future.”

Üks toode, erinevad juuksetüübid

Koostöös Skandinaavia parimate keemikutega on sündinud ilumaailma üks täiesti omanäoline ja multifunktsionaalsetest lahendustest tulvil juuksehooldussari, millest leiab endale sobiva toote eranditult iga juuksetüüp. Marco sõnul ei vaja me selleks, et tagada oma juustele parim hooldus, viitkümmet eri toodet, millest igaüks lubab teha imesid konkreetse juuksetüübi puhul. „See on üksnes marketingitrikk tekitada inimestes valeusku ja soovi haarata üha enamate toodete järele,” räägib Marco. Siit võime teha järelduse, miks Goldi sarjas on üksnes 23 toodet. Sarja luues on rõhutud toodete multifunktsionaalsusele ja kauakestvale toimele. Kõik Gold Professionali tooted on toodetud taastuvaid ja säästvaid ressursse kasutades – puhtad õlid, taimeekstraktid ja looduslikud antioksüdandid garanteerivad juustele kõrgetasemelise hoolduse. Mõeldes juuste sajaprotsendilisele ning pikemas perspektiivis säilivale tervisele, on kõik šampoonid ja palsamid parabeeni- ja sulfaadivabad. Kui Hiinas valminud toodetele võivad osaks langeda võltsingud, siis Skandinaavia puhul seda ohtu ei ole. „See on ka üheks põhjuseks, miks Gold on otsustanud algusest lõpuni kõik oma tooted luua just Skandinaavias,” lausub Victor Moreno täpsustuseks.

Toodetega on võimalik lähemalt tutvuda Gold Professional Haircare maaletooja kodulehel www.kadmia.eu.