MIKS EELISTADA JUST neid kodumaised ilutooteid?

1 kommentaar
MIKS EELISTADA JUST neid kodumaised ilutooteid?

Kodumaised tootjad üritavad tuubidesse ja purgikestesse saada nii palju kohalikku puhast toorainet kui võimalik, kuid kuna maarjamaal ei leidu siiski piisavas koguses looduslikku päritolu õisi ja lehti, et neid tööstuslikult kasutada, jõuab suur osa komponentidest purgikestesse-tuubidesse ka kaugemalt. 

MAGRADA

Magrada tähendab katalaani keelest tõlgituna „Mulle meeldib“. Sarja looja Kaire Miiterile meeldib puhas orgaaniline elustiil ning turvaline ja tõhus kehahooldus ning bränd sai alguse soovist jagada seda erilist tunnet ka teistega. Magrada tooted on loodud Eestimaal, mille suurim rikkus on puhas loodus ning neis on kokku sobitatud põhjamaine puhas tooraine ja päikeselisest Lõuna-Euroopast pärit oliiviõli. Lisaväärtuse annavad maailma ühel vanimal, mitmekülgse rikkuse, ilusa ja puutumata loodusega saarel, Hiiumaal kasvatatud ja korjatud komponendid. See kooslus toimib imehästi ning sobib paljudele.

Magrada tootev valmivad käsitsi – nii tagatakse toodete efektiivsus ja värskus. Partii lõikes võib märgata värvi erinevust, kuid see sõltub sellest, mis aastaajal on tooraine korjatud. Vähemalt 80%   koostisosadest on orgaanilised ehk pärit mahepõllumajandusest. Toodetes olevaid õlisid ei kuumutata. Nii säilivad kõikide õlide kasulikud omadused ja annavad maksimaalset kasu meie nahale.

Proovi näiteks:

Magrada kehakoorija Luksuslik Pojeng on pärjatud lausa kolme auhinnatiitliga! Peenjahvatatud meresool koorib õrnalt ja tõhusalt surnud naharakud. Mineraaliderikas savi aitab kaasa kollageeni moodustamisele, mis hoiab naha noorena. Lõhnakombinatsioon rahustab meelt ja keha. Nahk jääb siidiselt pehme ja elastne ning sellest õhkub vastupandamatut aroomi. 250 ml hind 12 €.

BON MERITÉ

BonMerité looja Merit Võigemast usub, et me oleme osa revolutsioonist, mille järgi puhas kosmeetika on sama oluline kui puhas toit! Bränd sai oma nime prantsuse keelest, milles „merit“ tähendab väärtust ning „bon“ head. Seega võib sarja nime BonMerité tõlgendada kui head väärtust. Enne brändi loomist katsetas Merit kodus, määrides kreemi asemel nahale puhtaid õlisid ja katsetades maske marjapulbritest ja savidest. Esimese lapse sündides vajas Merit väljundit, mis koduse emaksolemise rutiini kõrvalt akusid laeks – nii laienes tema hobi ning kodukootud kosmeetilised kunstiteosed toodi kapist välja ehk pandi müüki.

BonMerité sarja suurem idee on valmistada tooteid, mis on nii looduslikud kui võimalik. Kõikide toodete aroomid ja värvid on pärit loodusest. On maagiline, kuidas looduse aroomid panevad iga inimese haistmismeele erinevalt tööle! Looduse lõhnad turgutavad ja on aroomteraapilised – näiteks mandariin ja apelsin aitavad pimedal ajal kurvameelsuse vastu, ilang-ilang lisab naiselikkust ja ergutab libiidot, lavendel viib peavalu.

Praegu koosneb BonMerité sari keha- ja näohooldustoodetest. Popid on porgandiõliga tooted, kuna need valmistavad ühelt poolt naha  päikesevanniks ette, teisalt aga leevendavad päikese laastavat mõju nahale ehk aitavad nahal kiiremini taastuda.

Proovi näiteks:

BonMerité viis uut erineva funktsiooniga näokreemi (öökreem ja neli päevakreemi) sisaldavad hüaluroonhapet, vitamiine, koensüümi Q10, jõhvika-, lagritsa- ja muid taimeekstrakte. Kreemid parandavad jumet, tasakaalustavad, niisutavad ja noorendavad nahka, on 99,7% looduslikud, nafta-, silikooni- ja parabeenivabad, kunstlike lõhna- ja värvaineteta. Cosmos-sertifikaadiga. Hinnavahemik 23,99–25,99 €.

BERRICHI

Berrichi looduskosmeetika idee sai alguse brändi looja Berit Joosepi enda nahaprobleemidest. Pinnakuiv ja allergiline nahk ning põletikud panid Beriti otsima tavakosmeetikale alternatiive puhtast loodusest. Nii asus ta oma koduses köögis kreeme kokku segama, võttes ainest taimeravi raamatutest ja vanaemade tarkustest. Kirglikust hobist kasvas midagi enamat pärast perereisi Balile, kus Beriti ees avanes vetikate maailm ning tekkis hasart leida parim kogu maailma riikide traditsioonilisest iluarsenalist. Aasiast tulenebki brändi nime teine osa „chi”. Berrichisse on sarja loojad tõesti pannud kogu oma energia ja hinge ehk chi. Beriti koduköögi katsetused ja kirg looduskosmeetika vastu viisid ta kokku teadlaste ja nahaarstidega, kellega koostöös töötati välja looduslikud ja keemiavabad kreemid. Berrichi võtmekomponentideks on vetikad ja superõlid, mis moodustavad täiusliku koosluse vitamiinidest, mineraalidest ja rasvhapetest.

Berrichi tootevalikus on päevakreemid, öökreem, silmakreem, meeste näokreem ja uudisena ka toidulisand, mis sisaldab tugevaimat looduslikku antioksüdanti astaksantiini, lisaks ka keramiidi ja kollageeni.

Proovi näiteks:

Berrichi päevakreem Light on siidiselt kerge ja niisutav, toetab naha põhifunktsioone ning tagab loomuliku kaitsebarjääri. Kreem muudab näonaha säravaks ja klaariks, sest sisaldab võimsaid looduslikke antioksüdante ning toitvaid õlisid. 50 ml hind 36 €.

VESTIGE VERDANT

Paljude jaoks on küllap üllatus, et Vestige Verdant, mis suunab täna looduslikku ilumaailma ja seisab kõrvuti elitaarseimate kaubamärkidega, on sündinud Eestis. Bränd lähtub vankumatult põhimõttest, et meie keha on tempel ning nende tooted on loodud neile, kes hindavad kõrgeimat kvaliteeti, puhtust ja tervist.

Vestige Verdant’i lähteained pärinevad vaid parimate sertifikaatidega kasvatajatelt, kes järgivad Fair Trade’i põhimõtteid, ning tootmises kasutakse maailma juhtivat tipptehnoloogiat. Ühtlasi kannab kaubamärk endas nii ajatuid kui ka uue ajastu olulisemaid väärtusi – olles väärikas, elegantne, eetiline ja keskkonnasõbralik.

Proovi näiteks:

Vestige Verdant sügavniisutav, toitev ja kaitsev näoõli Rare Oil Blend normaliseerib naha rasueritust, ühtlustab jumet, silendab naha tekstuuri ja pakub täiendavat kaitset UV-kiirguse eest. Selle haruldase näoõli loomiseks on uvalitud neroliõli Itaaliast, patšuliõli Indoneesiast, porgandiseemneõli Nepalist, astelpajuõli Saksamaalt ning argaaniaõli Marokost. Annab lisaks säravale, puhanud ja jumekale näonahale ka erakordse kašmiiri pehmuse. 30 ml 54 €.

D’DIFFERENCE

Sarja D’Difference idee pärineb dr. Ruth Oltjerilt, kes aastaid tagasi asus koostöös teiste arstide ja teadlastega otsima lahendusi naha kahjustada saanud kaitsevõime taastamiseks. Aastal 1997 asutas ta desinfektsioonivahendeid importiva ettevõtte ja juba 3 aasta pärast tootmisettevõtte AS Chemi-Pharm. Dr. Oltjeri visiooniks oli luua nahahooldussari, mis põhineks võimalikult suures ulatuses looduslikul toorainel, sisaldaks innovaatilisi aktiivaineid ja oleks vaba ebavajalikest täite- ehk mahuainetest. Tänaseks on D’Difference enim iluauhindu võitnud kodumaine sari, millel on suurel hulgal püsikliente ja mille suurim võlu on see, et nahk saab tagasi oma sära ja elujõu, nahatoon muutub ilusaks ja ühtlaseks ning niiskustase tõuseb oluliselt.

Sarja tootmine vastab ISO9001 ja ISO14001 standarditele ja kõik tooted on dermatoloogiliselt testitud. See tähendab, et D’Difference’i tooted on valmistatud rangeid tootmis-ja keskkonnanõudeid järgides. Koostisaineid ei kuumutata ja kasutatakse vaid külmsegamismeetodit, ehk kõik ained segatakse kokku toatemperatuuril. Selline tootmisprotsess tagab vitamiinide ja antioksüdantite säilimise tooraines. Looduskosmeetika puhul on selline meetod ainuõige! Lugedes koostisainete ehk INCI nimekirja on kliendile 95% ainetest arusaadavad: õlid, taimsed tüvirakuekstraktid, peptiidid, happed, Surnumere mineraalid jne. Suur osa toorainest kannab kas Ecocert, Cosmos või NaTrue sertifikaati.

Proovi näiteks:

D’Difference näoessents 6D Luminous Glow Face Essence on naha niiskussisalduse suurendamise ja ühtlase jume võti. Näoessents niisutab, koorib, rahustab, tasakaalustab, ühtlustab jumet ja ahendab poore, mida saab kasutada igal hommikul ja õhtul pärast puhastamist ja enne seerumit või kreemi. Sobib kõikidele nahatüüpidele, ka tundlikule nahale. Buduaari Žürii Lemmik 2019. 120 ml 65,50 €.

Artikkel ilmus ajakirjas Buduaar juuli-august 2019.