Reklaam sulgub sekundi pärast

Miks luksusesemete hinnad tõusevad?

Kuuldavasti luksusesemete hind kasvab, kuigi on tunda ka majanduslanguse lõhna. The Wall Street Journal raporteerib, et tuntud tepitud Chaneli koti keskmine hind on tõusnud viimase viie aasta jooksul lausa 70% ning Louis Vuittoni Speedy kott on Ameerikas 32% kallim kui aastal 2009.

Kuuldavasti luksusesemete hind kasvab, kuigi on tunda ka majanduslanguse lõhna. The Wall Street Journal raporteerib, et tuntud tepitud Chaneli koti keskmine hind on tõusnud viimase viie aasta jooksul lausa 70% ning Louis Vuittoni Speedy kott on Ameerikas 32% kallim kui aastal 2009.

Hinnatõusu taga on mitmeid teooriaid:

- Üldine tõus kõigi luksusesemete seas, ka kellade ja ehete.

- Et kliendid saaksid selgelt aru, et on tegemist tõesti kõrgklassi brändiga.

"Mida rohkem on Tory Burche ja Michael Korse, seda rohkem Chanelid ja Louis Vuittonid üritavad oma hinda tõsta," arvas Milton Pedraza, Luxury Institutioni tegevdirektor. Teised selgitasid, et hinnakasv on vältimatu, kui soovitakse säilitada kvaliteeti, sest tootmiskulud on tõusnud.

Chaneli esindaja väitis, et nad ei erine teistest luksusbrändidest - kõik kohandavad oma hindu vastavalt mudelitele, tootmiskuludele, toormaterjalidele ja valuutavahetustele.

Majandusteadlased oletavad, et hinnatõusud on brändide eesmärk muuta oma tooted palju ihaldusväärsemaks. Mis iganes teooria on õige, numbrid näitavad, et need ei tööta. Ettevõtted nagu Gucci ja Mulberry on teatanud, et viimase kaheteistkümne kuu jooksul on müük aeglustunud. Seevastu tundub, et mitte miski ei peata Chaneli, sest neil läheb sama hästi nagu enne.

 

Allikas: Vogue.co.uk