SIHIKINDLALE JA SÕLTUMATULE NAISELE Stella McCartney POP

15 kommentaari
SIHIKINDLALE JA SÕLTUMATULE NAISELE Stella McCartney POP

Hinnatud moedisaineri ja parfüümilooja Stella McCartney filosoofiaks on, et parfüüm ja kosmeetika peavad rõhutama iga naise unikaalset sisemist ilu ning ei tohi mingil juhul seda hajutada ega summutada. Tema uus parfüüm POP on austusavalduseks ilu ja luksuslikkuse põhjendatud ning piireületavale käsitlusele.

 

POP on kirgas, moodne ja sarkastiline. Unikaalne lõhn ühendab tuberoosi pulbitseva lillearoomi sandlipuuga, kajastades Stella McCartney ikoonide uue generatsiooni mitmetahulisust.  

Parfüümi POP reklaamvideo (leia artikli alt) kampaania keskendub pigem mentaliteedile kui individuaalsele naisele. See avaldab austust sõprusele ja soovile teha asju oma suva järgi ning selle peaosalisteks on neli loovtalenti: muusik Grimes (aka Claire Boucher), näitlejatar ja amatsoon Amandla Stenberg, loomade õiguste eest võitleja Kenya Kinski Jones ja tegevartist “Lola” Leon. Need tüdrukud on tugevad ühekaupa, kuid veelgi tugevamad üheskoos; nad esindavad tänapäeva sihikindlate naiste uut generatsiooni ning kehastavad moodsat emantsipeerunud lähenemist ilule.  

California kõrbes pildistatud ja filmitud fotokampaania ja video jälgivad nelja POP muusat nende teekonnal vabaduse poole, mille käigus nad ettevaatuse tuulde heidavad ja oma seiklusele vastu lähevad. Teekond ei ole siin mitte ainult sõnakõlks – need tüdrukud on suurte tegude koidikul, nad on maailma vallutamas ning saamas naisteks, kes nad olla ihkavad – need tüdrukud ongi POP. Igaüks neist istub oma elu juhiistmel. Nad on tahtejõulised, vabameelsed ja sõltumatud ning nende ühtekuuluvus muudab nad veelgi tugevamaks.  

 

“Stella rääkis palju sellest, et tahab teha midagi täiesti vastupidist senistele parfüümireklaamidele. See pakkus mulle suurt huvi, sest mulle meeldib status quo seisundist välja murda,“ selgitab kampaaniavideo Grammy auhinnaga pärjatud režissöör Melina Matsoukas. Energilise jutuvestjana, kes oli ka Beyoncé ja Rihanna videote tüüri juures, oli Matsoukas ainult naistest koosneva tiimi juht. Lõpptulemusena valminud film annab edasi POP generatsiooni energiat, kajastab autentset ja lõõgastunud lähenemist ilule, mille eestvõitleja Stella on ning eirab täielikult traditsiooniliste parfüümifilmide läbiproovitud malli.

Stella McCartney kommenteerib: “POP on natuur. Kõige aluseks on see väga eriline ja erutav aeg, mil sa alles hakkad end leidma ja kehtestama ning samaaegselt ka selle aja tunnetamine ja hindamine. Kõige aluseks on vabadus ja oma elu alustamine kohtumõistmisest või sildistamisest vabana. Ühiselt ja üheskoos on need tugevad noored naised jõuks, millega tuleb arvestada.“

Koostöös maaletoojafirmaga Sirowa Tallinn viime läbi ka toreda pildimängu, mille auhindadeks on 3 Stella McCartney POP parfüümi. Vaata lähemalt SIIT