Reklaam sulgub sekundi pärast

STIILNE BLOGIJA Kristjaana Mere: Less is More

„Mida aeg edasi, seda tähtsamaks on mood mulle saanud – see on minu hobi ja töö,” ütleb moe- ja elustiiliblogija Kristjaana Mere (27), kes alustas viis aastat tagasi oma blogiga just sõprade-tuttavate utsitamisel, kes muudkui uurisid, mis naisel seljas on ja kust need asjad soetatud on.

„Mida aeg edasi, seda tähtsamaks on mood mulle saanud – see on minu hobi ja töö,” ütleb moe- ja elustiiliblogija Kristjaana Mere (27), kes alustas viis aastat tagasi oma blogiga just sõprade-tuttavate utsitamisel, kes muudkui uurisid, mis naisel seljas on ja kust need asjad soetatud on.

Kui moeblogijad on oma päeva look’e postitades sageli üle võlli ekstreemsed, siis Kristjaana on alati jäänud naiselikuks. Tema peab kõige olulisemaks siiski seda, et tunneks end valitud rõivastes mugavalt. „Minu stiil on hästi lihtne ja vaba ja mugav, kuid samas alati naiselik kas mõne detaili või aksessuaari abil. Näiteks talvel võib mind näha naiselikus jakis või mantlis, mille olen kombineerinud kitsaste pükste ja madalate jalanõudega. Suvel kannan tihtipeale kleite.” Madalad jalanõud on naise lemmikud ning kontsadel teda ei kohta. „Igal juhul eelistan tenniseid või madalaid kingi. Kontsakingi ma kanda ei armasta, kuna need pole just kõige mugavamad ning pikkust on mul juba piisavalt.”

Seda, et tänu oma blogile peaks naine justkui rohkem rõhku panema sellele, mida igapäevaselt kannab, Kristjaana ei tunne. „Kannan seda, mis mulle meeldib ja milles tunnen end hästi. Ei ole mingit probleemi minna poodi ka dressides ja ilma meigita. Küll aga erinevatel üritustel käies pööran rohkem rõhku sellele, mida selga panen.” Kristjaana on ka üks neist, kes oma järgmise päeva outfit’i juba eelmisel õhtul valmis on mõelnud. „Hommikul lihtsalt proovin paar varianti läbi. Vahel aga on jällegi selline päev, kui kohe mitte ükski riietus ei sobi ja kapi ees läheb tükk aega, enne kui lõpliku komplekti leian.”

Blogijana, kelle look’id kõik ilusti internetis üleval on, tuleb sageli arvestada ka sellega, et moe halastamatu hammasratas pöörleb kiirelt ning see, mis oli in pool aastat tagasi, võib nüüd hoopis kukalt kratsima panna. „Vaatan vahel oma vanu blogipostitusi ja hoian kahe käega peast kinni, et kuidas ma küll midagi sellist kanda sain. Üldiselt näen enda suurimate apsudena kordi, kui olen pannud kokku liiga palju värve või mustreid. Less is more.” Just sel samal põhjusel ei julge naine väita, et tema üht või teist asja ka relva ähvardusel selga ei paneks. „Ei julge midagi väita, sest mood ja trendid muutuvad nii kiirelt,” ütleb Kristjaana ning lisab hetke pärast, et vast väga ümber ja paljastavaid kleite ei hakka ta hoolimata ühestki moest küll kunagi kandma.

Oma garderoobi täiendab naine pigem netipoodidest tellides ning brändinimi ei oma sealjuures suurt tähtsust. „Kuigi eelistan teatud brände nende laheda disaini või hea kvaliteedi pärast, siis spetsiaalselt nime pärast küll ühelegi brändile truu pole. Kiirmoebrändidest meeldivad mulle Zara, Massimo Dutti ja Mango ning disainerbrändidest Chloe, Calvin Klein, Maxmara ja Armani. Basic-esemetel ja aksessuaaridel lähtun eelkõige kvaliteedist, kuid trendiesemete valikul, mida kannan vaid mõned korrad, lähtun vaid nende stiilist ja väljanägemisest.”

Kui aga moehaldjas tuleks ja Kristjaana saaks valida ükskõik millise disaineri loomingust midagi oma garderoobi, siis mida ta valiks? „Mõni kleit Elie Saabi loomingust,” kõlab üdini naiselik vastus.

Tekst: Triin Tisler

Artikkel ilmus ajakirjas Buduaar, suvi 2016

 

[gallery ids="2070843,2070848,2070854,2070859,2070865,2070870,2070876"]