STOCKMANN AVAS 100 unikaalse parfüümiga nišiparfüümidele pühendatud ala

STOCKMANN AVAS 100 unikaalse parfüümiga nišiparfüümidele pühendatud ala
erakogu

Traditsiooniliste aastalõpu ilupäevade eel, mis toimuvad 4.-14.novembril, avas Stockmann uue nišiparfüümide ala, kus on esindatud üle 100 unikaalse parfüümi. Ühtlasi tutvustab Stockmann esmakordselt Eestis Widian by Arabia, Franck Boclet ning Pantheon Roma parfüümibrände.

”On suur rõõm tõdeda, et Stockmanni kliendid on uuendused meie kosmeetikaosakonnas hästi vastu võtnud ning lubavad end alati üllatada millegi erilisega ja hoolitsevad endi eest kire ja pühendumusega. Samasuguse kire ja pühendumusega on parfüümimeistrid loonud kõik need imeliselt lõhnavad parfüümid sellistelt lõhnabrändidelt nagu ekstravagantne Creed, Tom Ford Private Blend, House of Oud, Moresque ja paljudelt teistelt, mis nüüdsest meie nišiparfüümide alal saadaval. Siin on kindlasti põnevaid leide kõigile neile, kes otsivad oma lõhnagarderoobi midagi isikupärast” sõnas kaubamaja müügidirektor Mairika Juhandi.

”Eriliselt hea meel on selle üle, et saame oma klientidele pakkuda unikaalseid lõhnaelamusi väga huvitavatelt parfüümimajadelt nii Euroopast kui ka mujalt maailmast. Näiteks Widian By Arabia parfüümimaja parfüümid on suurepärane näide kaasaegsest Araabia vaimust, kuid samas traditsioonilistest ja originaalsetest parfüümidest. Kuulsa prantsuse moe- ja nišiparfüümide disaineri  Franck Boclet poolt loodud Franck Boclet parfüümid on kui  segu rokist ja mässust ning traditsioonilisest luksusmaailmast. Itaalia parfüümimaja Pantheon Roma parfüümides kandub edasi kirglikke mälestusi ja põlevaid tundeid, mis on inspireeritud kunstnik Raphaeli traagilisest keelatud armastusest. Briti lõhnabrändi Boadicea the Victorious kõik ikoonilised pudelid on käsitsi meisterdatud Suurbritannia parimate käsitööliste poolt ning näitavad, kuidas bränd võitleb Briti pärandi ja väärtuste eest, olles ülim ilu, jõu ja õilsuse pidu. Boadicea the Victorious parfüüm Valiant on kõige hinnalisem parfüüm Stockmannis. Nišiparfüümi teevadki unikaalseks haruldased ja väärtuslikud ning väga hoolikalt valitud toorained ning lood, mis on parfüümide loomise taga” lisas kosmeetika kategooriajuht Nele Nedaškovskaja.

Nišiparfüümide ala avasündmusel lõid meeleolu 4Sisters Kitchen catering, Freixenet 0,0% vahuvein ning muusikaga kostitas Marek Sadam.

Ilupäevade raames jätkub külastajatele avastamisrõõmu ja üllatusi kogu kosmeetikaosakonnas, kus lisaks uuele nišiparfüümide alale leiab veel luksuslikke naha- ja juuksehooldussarju, pidulikke meigikollektsioone ning kingiideid saabuvaks pühadeajaks.