Reklaam sulgub sekundi pärast

Supermodelliks sotsiaalmeedia kaudu? On see võimalik?

Viimasel ajal on mitmed tippmoe brändid hakanud valima uusi modelle oma suurtesse kampaaniatesse just sotsiaalmeedia kaudu!

Viimasel ajal on mitmed tippmoe brändid hakanud valima uusi modelle oma suurtesse kampaaniatesse just sotsiaalmeedia kaudu!

Kõik sai alguse sellest, kui Marc Jacobs korraldas võistluse uue modelli otsimiseks sotsiaalmeedia saidis Instagramis. Temale järgnes DKNY, kelle uus kampaania koostöös Cara Delevingnega valisid samuti modellid kampaaniasse just Instagrami kaudu! Täpsustuseks valis Cara ise välja modellid, kellega oma disainitud kollektsiooni kampaaniapiltidel koos poseerida soovis. Ja nüüd on järg jõudnud Guessi kätte - selle juht Paul Marciano isiklikult leidis Instagrami kaudu uue modelli, keda pildistatakse 2015 kevad-suvi reklaamkampaania tarvis. Õnnelik väljavalitu on 21-aastane Simone Holtznagel, kes osales ka "Austraalia Tippmodelli" saates. 

Vaata pilte Simonest SIIT.

 

Buduaar.ee