1 nipp, mida kõik sportlikud naised teadma peaksid

6 kommentaari
1 nipp, mida kõik sportlikud naised teadma peaksid

Selleks, et saavutada saledam talje ning toonuses lihased, tuleb teha trenni ja muidugi süüa õigeid asju. Ent väga olulisel kohal on ka see, et organism saaks pärast treeningut korralikult taastuda ning siinkohal tulevad mängu erinevad taastusjoogid. Kes peab parimaks valikuks vett, kes magusainetega spordijooke.

Selleks, et saavutada saledam talje ning toonuses lihased, tuleb teha trenni ja muidugi süüa õigeid asju. Ent väga olulisel kohal on ka see, et organism saaks pärast treeningut korralikult taastuda ning siinkohal tulevad mängu erinevad taastusjoogid. Kes peab parimaks valikuks vett, kes magusainetega spordijooke.

Hiljutisest uuringust selgus aga huvitav tõsiasi, nimelt on kõige parem treeningjärgne taastusjook hoopis piim!

Birminghami ülikoolis läbiviidud uuringus jõuti järeldusele, et kui pärast trenni spordijoogi asemel hoopis piima juua, taastuvad lihased paremini. Piim imendub organismi aeglasemalt kui vesi ning jääb sinna ka pikemaks ajaks pidama, mis tähendab, et trenniga kaasnev vedelikukaotus saab kiirelt hüvitatud.

Seega, kui trenni ajal võiks juua vett või spordijooki, siis pärast trenni on parimaks valikuks piim – valgud, kaltsium ja süsivesikud täidavad lisaks ka kõhtu, mis tähendab, et sul ei teki meeletut isu šokolaadi või mõne muu maiustuse järgi. Lihased saavad vajalikud ained kätte, vedelikukaotus saab korvatud ja organism ei nõua suhkrut!

Lihtne nipp, mida tasub tõesti proovida! 

Allikas: The Telegraph