1 OHTLIK VIGA, MIDA PALJUD NAISED liha söömisel teevad

1 OHTLIK VIGA, MIDA PALJUD NAISED liha söömisel teevad

Liha söömisest ei tasu kindlasti hoiduda, sest just liha sisaldab ohtralt rauda ning valku, mis on organismile väga vajalikud ained. Ent siiski tasub siinkohal meeles pidada paari lihtsat tõde, millest sõltub ühtlasi ka see, kas liha mõjub sinu tervisele kasulikult või kahjulikult.

Liha söömisest ei tasu kindlasti hoiduda, sest just liha sisaldab ohtralt rauda ning valku, mis on organismile väga vajalikud ained. Ent siiski tasub siinkohal meeles pidada paari lihtsat tõde, millest sõltub ühtlasi ka see, kas liha mõjub sinu tervisele kasulikult või kahjulikult.

Nimelt teevad paljud naised liha süües üht ja sama viga ning tulemuseks on kehakaalu tõus ning suurenenud risk südamehaiguste tekkeks. See viga on liha valesti töötlemine – õlis praetud, frititud liha on organismile pigem kahjulik kui kasulik, ent sageli eelistatakse just sel moel valmistatud liha.

Paljud burgereid ning teisi liha sisaldavaid võileibu pakkuvates söögikohtades valmistatakse liha ebatervislikul moel. Selle asemel tasuks liha grillida või hoopis aurutada.

Kindlasti ei tasu unustada ka seda, et liha valides väldi rasvaseid tükke. Tervislikust aspektist vaadates on parim valik väherasvane hautatud või grillitud punane liha, mille kõrvale süüakse värsket salatit ja soovi korral ka pisut kvaliteetset leiba või riisi, tatart, kartulit.

Allikas: health