1 PRINKIS PEPU SALANIPP, mida saledad naised kasutavad

6 kommentaari
1 PRINKIS PEPU SALANIPP, mida saledad naised kasutavad

Kaunis prinkis pepu on iga naise unistuseks ja tegelikult pole selle saavutamises ka midagi ülemäära keerulist. Tuleb lihtsalt trenni teha ja muidugi õigeid harjutusi, mis tuharalihaseid korralikult treenivad ja nagu ikka, mängib suurt rolli ka toitumine.

Kaunis prinkis pepu on iga naise unistuseks ja tegelikult pole selle saavutamises ka midagi ülemäära keerulist. Tuleb lihtsalt trenni teha ja muidugi õigeid harjutusi, mis tuharalihaseid korralikult treenivad ja nagu ikka, mängib suurt rolli ka toitumine.

Ent see pole kõik! On veel üks äärmiselt oluline väike asi, mis istmiku kuju vormimisel suurt rolli mängib. Selleks on istumine. Nimelt on füsioterapeudid jõudnud selgusele, et kui sa istud enamuse päevast, siis kolm-neli tundi trenni nädalas trimmis istmikku endaga kaasa ei too. Istumine hävitab kogu trennis nähtud vaeva ja vähendab pepu toonust rohkem, kui sa arvatagi oskad. Istumine muudab lihased nõrgemaks ja aeglustab ka vereringet, mis omakorda tselluliidi teket põhjustab.

Õnneks on olemas ka lahendus ja selleks on liikuv eluviis. Kui sul on istuv töö, siis iga tunni aja tagant tõuse kümneks minutiks püsti ja liigu ringi, venita ja siruta ennast. Inimese keha ei ole loodud olema hommikust õhtuni ühes ja samas liikumatus asendis ning see võib kaasa tuua ka mitmeid tervisehädasid lisaks kangele ja valutavale seljale, kaelale. 

Istuv töö ei pea tähendama, et sa kaheksa tundi päevas istud. Liigu ringi, aja tööasju liikvel olles ning trennis nähtud vaev tasub end ära.

Allikas: metro.com