10 PÕHJUST, MIKS IGAL NAISEL eratreenerit vaja on

5 kommentaari
10 PÕHJUST, MIKS IGAL NAISEL eratreenerit vaja on

Sport teeb ilusaks seest ja väljast, ent paraku seda vaid siis, kui treenitakse õigete vahenditega, kasutatakse sobivaid koormusi ning süüakse vastavalt oma organismi vajadustele – see kõik on väga individuaalne. Kui rühmatrennis ei saa treener lähtuda personaalselt sinu vajadustest, siis eratreener keskendub ainuüksi sinule.

Sport teeb ilusaks seest ja väljast, ent paraku seda vaid siis, kui treenitakse õigete vahenditega, kasutatakse sobivaid koormusi ning süüakse vastavalt oma organismi vajadustele – see kõik on väga individuaalne. Kui rühmatrennis ei saa treener lähtuda personaalselt sinu vajadustest, siis eratreener keskendub ainuüksi sinule.

MyFitnessi spordiklubi treener Kendra Kairi Vaino, kes annab nii rühmatrenne kui ka eratreeninguid, tõdeb, et personaalne lähenemine on siiski parim võimalik lahendus, kui oled aastaid ilma tulemusteta üksi rassinud.

Kendra on personaaltreeninguid andnud viimased kuus aastat ning selle ajaga on tal välja kujunenud mitu aktiivset püsiklienti, kes aeg-ajalt siiamaani käivad oma treeningkava Kendra juures üle vaatamas või lausa iganädalaselt personaaltreeningus ning oma küsimustele vastuseid saamas.

Kuid miks siis ikka valida personaaltreeneri teenus? Miks see treeneri enda sõnul sinule parem on? Palusime Kendral tuua välja kümme põhjust, miks eratreeneri valik on kliendile parim:

1. Treener valib harjutused vastavalt sinu võimetele ja jälgib sooritustehnikat

See välistab vigastuste tekkeohu ning tulemused tulevad kiiremini, sest sa treenid optimaalse koormusega. Harjutuse vale tehnikaga sooritus ei anna soovitud tulemust.

2. Harjutused on valitud sinu eesmärgist lähtuvalt

Sa saavutad oma eesmärgi kiiremini kui rühmatrennis, kus lähtutakse tunni suunitlusest, mitte üksnes sinust.

3. Harjutuse korduste arv ja soorituskiirus teenivad sinu valitud eesmärki

Õige raskus ja korduste arv seerias annab tulemuse, mida soovid. On tulemuse vahe, kas sooritada harjutust 10 või 15 või 25 korda.   

4. Sinu kõrval on treeneri näol oskustega abimees, kellega koos eesmärgi poole liikuda

Sa ei ole üksi ning siinkohal on tugi oluline nii emotsionaalsel kui ka füüsilisel tasandil.

5. Kohusetunne – kui on kokkulepe, ei saa kergekäeliselt trenni minemata jätta

Kui treeneriga on aeg kokku lepitud, ei saa kergekäeliselt sellest taganeda.   

6. Regulaarne treening treeneriga hoiab seatud kursilt kõrvale kaldumast

Trennis teed sa alati trenni, mitte ei jäta harjutusi vahele ja sa saavutad palju rohkem. Treener teab sinu eesmärki ja kohusetunne innustab sind ennast käima valitud teed tulemuste poole.

7. Lisaks treeningule saad soovitusi ka toitumise osas

Toitumine on kõige tähtsam ja siinkohal on sul võimalus oma menüü treeneri abiga paika panna ja sa saad vastused on küsimustele.

8. Vestlus treeneriga võib avardada maailmavaadet või tuua uue vaatenurga sind painavale probleemile

Treener kuulab sind ja annab sulle professionaalset nõu.

9. Lisaks treeningule saad ka positiivse emotsiooni ja hea tuju

Positiivse treeneriga koos trenni teha on väga lõbus. Teinekord võivad harjutused olla mängulised, ent teenivad sinu valitud eesmärki.

10. Treener on teinekord ka lihtsalt hea kuulaja, kellele end tühjaks rääkida

Tuled trenni halva tuju ja murega ning lahkud rõõmsal meelel – eratreenerid on head kuulajad ja neile võib rääkida ka oma hingemurest.

Millal sina viimati trennis käisid?