10 toitu, mis peletavad lohutustoidu isu

4 kommentaari
10 toitu, mis peletavad lohutustoidu isu

Mõndade inimeste jaoks on toit palju rohkem kui lihtsalt eluks vajalik kütus. See võib mõjutada nii tuju, maailmavaadet kui ka enesekindlust. Kui oled stressis, siis kipud üle sööma. See on justkui surnud ring. Panime sinu jaoks kirja 10 toitu, mille söömine muudab elu positiivsemaks ja kaotab stressi.

Mõndade inimeste jaoks on toit palju rohkem kui lihtsalt eluks vajalik kütus. See võib mõjutada nii tuju, maailmavaadet kui ka enesekindlust. Kui oled stressis, siis kipud üle sööma. See on justkui surnud ring. Panime sinu jaoks kirja 10 toitu, mille söömine muudab elu positiivsemaks ja kaotab stressi.

1. Tume šokolaad aitab vabastada dopamiini ehk aju kemikaali, mis on tihedalt seotud naudinguga.

2. Kaerahelbed sisaldavad mitmekülgseid süsivesikuid, mis aitavad hoida isud kontrolli all.

3. Kiivi on imeline C-vitamiini allikas, mis alandab kolesterooli ja tugevdab immuunsussüsteemi.

4. Spinatis on palju magneesiumi, mis mängib vererõhu reguleerimisel võtmerolli.

5. Piima kohta on uuringud tõestanud, et selles sisalduv aminohape tekitab rahuloleva ja unise tunde.

6. Lõhes on rikkalikult omega-3 rasvhappeid, millel on põletikuvastane ja valu leevendav toime.

7. Mustas tees sisalduvad aminohapped ja antioksüdandid vähendavad ajus stressihormoonide taset.

8. Avokaado sisaldab monoküllastumata rasvhappeid, mis aitavad reguleerida närvide tegevust ja selgemalt mõelda.

9. Kirsid sisaldavad samuti kasulikke antioksüdante ja neil on põletikuvastane toime.

10. Pistaatsiapähklid sisaldavad kõikidest pähklisortidest kõige vähem rasva ja kaloreid. Nende söömine aitab hoida nii tuju kui veresuhkru stabiilsena.

Allikas: huffingtonpost.co.uk