11 FAKTI, MIDA PEAD TEADMA, kui lubasid uuel aastal trennis käima hakata

11 FAKTI, MIDA PEAD TEADMA, kui lubasid uuel aastal trennis käima hakata

Kas andsid endale värskelt alanud aasta alguses lubaduse, et just nüüd hakkad rohkem trennis käima ja oma kehale tähelepanu pöörama? Selleks, et esimesed tagasilöögid sind kohe oma lubadust murdma ei paneks, panime kirja 11 fakti, mida pead kindlasti teadma, kui tahad sellest kinni pidada.

Kas andsid endale värskelt alanud aasta alguses lubaduse, et just nüüd hakkad rohkem trennis käima ja oma kehale tähelepanu pöörama? Selleks, et esimesed tagasilöögid sind kohe oma lubadust murdma ei paneks, panime kirja 11 fakti, mida pead kindlasti teadma, kui tahad sellest kinni pidada.

1. Kogu sinu keha hakkab alguses valutama. Kuid see on hea asi, sest lihasvalu annab tavaliselt märku, et oled nende teatud lihastega tööd teinud.

2. Sa pead lubama endale puhkepäevi. Keha vajab taastumisaega.

3. Uni ei ole nõrkadele! Magamise ajal töötab keha täpselt samamoodi, nii et ilma kvaliteetse uneta ei tule ka tulemused.

4. Ära võrdle end teistega. Sa teed seda enda heaolu pärast.

5. Ära karda küsida küsimusi nii treeneritelt kui teistelt inimestelt, kes jõusaalis käivad. Võid endale tõsiselt viga teha, kui proovid treeningmasinat, mida varem näinudki pole.

6. Sa tahad süüa vähemalt nelja inimese eest. Kuigi põletad rohkem kaloreid, tõstab trenni tegemine ka söögiisu. Lisa oma menüüsse tervislikku toitu ja muuda toidulaud mitmekesiseks, et saada kätte kõik vajalikud vitamiinid.

7. Tõenäoliselt ei vaja sa seda spordijooki. Vesi on trenni ajal alati parem valik.

8. Sa ei pruugi kaotada kaalu. Iga treeningviis ei kaota kilosid ning samuti kasvatad trenniga lihaseid.

9. Jõusaalis ei ole tavaliselt nii palju rahvast. Kui esimestel trennikordadel pead ootama duši järjekorras, ei leia spordiklubi ees parkimiskohta ja järjekorrad on ka trenažööridele, siis tea, et see pole alati nii. Jaanuari alguses lähevad trenni kõik entusiastlikud uusaastalubaduse tegijad, kuid juba veebruari teiseks pooleks on alles jäänud vaid tugevamad.

10. Sinu pesukorv saab kiiresti täis. Pesemata pesu hunnik kasvab kiiremini kui kunagi varem.

11. Tulemused võtavad aega. Need ei juhtu üleöö.

huffingtonpost.com