12 kiiret nippi, kuidas põletada 100 kalorit

4 kommentaari
12 kiiret nippi, kuidas põletada 100 kalorit

Tunned, et oled viimasel ajal söönud rohkem kui võiks? Selle asemel, et ebatervislikke dieete proovida, võiksid oma igapäeva rutiini lisada tegevusi, mis aitavad tõhusalt kaloreid kulutada. Eelista värskemaid ja kergemaid toite, mis teevad sinu organismile head ning püsi aktiivne! Allpool toome välja 12 lihtsat ja toimivat nippi, kuidas kiirelt 100 kalorit kulutada.

Tunned, et oled viimasel ajal söönud rohkem kui võiks? Selle asemel, et ebatervislikke dieete proovida, võiksid oma igapäeva rutiini lisada tegevusi, mis aitavad tõhusalt kaloreid kulutada. Eelista värskemaid ja kergemaid toite, mis teevad sinu organismile head ning püsi aktiivne! Allpool toome välja 12 lihtsat ja toimivat nippi, kuidas kiirelt 100 kalorit kulutada.

See, kui palju me erinevate tegevustega kaloreid kulutama, sõltub muidugi ka kehakaalust, ent kui sa oled normaalkaalus, siis on allpool olevad andmed täpsed. Kui sul on mõned lisakilod, siis kaotad sa neid tegevusi tehes pisut rohkem kaloreid kui 100 ja see on ju ainult positiivne!

Kuidas kulutada 100 kalorit:

1. Hüppa hüppenööriga intensiivses tempos 10 minutit! 

2. Jookse intensiivse tempoga 10 minutit treppidest üles-alla.

3. Sõida 20 minutit korralikus tempos jalgrattaga. (keskmine kiirus võiks olla minimaalselt 18 km tunnis)

4. Uju 15 minutit keskmise tempoga. 

5. Tee 30minutiline jalutuskäik metsas. (mida konarlikum tee, seda rohkem saavad erinevad jalalihaste grupid tööd)

6. Jaluta koeraga 26 minutit. (mida suurem ja tugevam koer, seda parem, sest nii pead sa rohkem energiat kulutama, et teda ohjeldada)

7. Tee 20 minutit joogaharjutusi. (mida keerulisemad harjutused, seda parem. Tähtis on valida harjutused, mis valmistavad sulle väljakutse ja ajavad higistama)

8. Kõnni hoogsalt 15 minutit järjest ilma pausideta treppidest üles-alla.

9. Pese 40 minutit nõusid. (kusjuures see on isegi raskem tegevus kui näiteks rattaga sõit. Käelihastele väga hea)

10. Korista 26 minutit. (põrandate ja akende pesemine toimivad väga hästi. Ka tolmuimeja tasub kasutusele võtta)

11. Tee 10 minutit põlvetõstehüppeid intensiivses tempos. (raske väljakutse)

12. Niida 30 minutit muru koos murukogujaga (kui murukoguja on masina küljes, pead suuremat raskust lükkama ja see aitab ka rohkem kaloreid põletada)

 

Allikas: health.com